• Bästa NES-låten (semi-final 1/3)

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Bästa låtarna?

Mega Man 2 (Dr Wily)
10
17%
Duck Tales
10
17%
Mega Man 2 (Metal Man)
2
3%
Ninja Gaiden/Shadow Warriors
6
10%
Castlevania (Stage 5)
4
7%
Castlevania 3
3
5%
Metroid
4
7%
Journey to Silius
7
12%
Little Nemo
2
3%
Shatterhand
5
8%
Mega Man 4
4
7%
Mr Gimmick
3
5%
 #476472  by rogerxy
 
Dags för semifinal!
Omröstningen varar i 6 dagar & de 3 med flest röster går till final. Man kan rösta på max 3 alternativ

Återigen, Lyssna gärna igenom alla noga före ni röstar så att det inte blir nån rutin-"Det här spelet har jag spelat så det röstar jag på & de spel jag inte spelat orkar jag inte lyssna på"-omröstning

(i de fall det blivit oavgjort på plats 6 från föregående tävlingen så har jag lottat fram vilken låt som gått vidare)
 #476516  by Gooner
 
Mega man 2, duck tales och Metroid fick mina 3
 #476521  by rogerxy
 
Både MM2 och DT har blivit lite uttjatade tycker jag. Fortfarande riktigt bra låtar såklart men jag tycker det kommit fram många "nya" låtar i denna tävlingen som är bättre, men tyvärr inte kommit vidare till semi
 #476525  by Gooner
 
Tror många gjort det tyvärr. Jag har dock inte gjort det iom att jag röstade på dem :lol:
Trodde faktiskt att mm dr w skulle ta hem detta rätt lätt men jag har börjat tveka..
 #476589  by Ufouria
 
:-w

Satans i gatan vad svårt! Jag gillar ju nästan alla utom Metroid.

Duck tales åkte bort iaf. Den är lite pipig.

Min röst gick till Dr Wily, Skallmannen och JtS.
 #477244  by pernordstrom
 
hemskt svårt de här.
men såklart kommer dr.wily på första men tätt efter kommer journ to silius och på 3e plats kommer ninja gaiden
 #477645  by Kreese
 
Hmmm hur kunde introlåten från Silius gå vidare till finalen? Den var ju inte med i nån semi... ;)

Instagram #sndb.se