• Chip Maestro - NES = äkta MIDI-synth!

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #593487  by Lindholm
 
:-k Var ligger det intressanta i pyton? Att vänta på en sak som aldrig kommer?
 #593771  by smid
 
Nej har man inte beställt är det självklart att man inte lider :(

Mailade honom för ändring av address nu iaf, bad om bekräftelse på det just in case och fick svar efter fem minuter... Inte illa.
Nu återstår bara att fixa en synth, kanske blir konfirmation trots allt...
 #593781  by pyton
 
Han sa till mej att den skulle vara kompatibel med guitar hero trummor, så det går ju alltid rocka loss på dom också :D
 #599034  by Lindholm
 
nix, och vi lär inte få dem heller...
 #599594  by smid
 
Jag sticker från detta land om ett år, frågan är om vi fått dom innan dess. Blir till att ge föräldrarnas adress eller liknande :/
 #599599  by XIAOYANGGUANG
 
Tycker midines verkar se mer professionellt ut, verkar ju som folk får vänta i hundra år för att få den där chip maestro..
 #599640  by Kreese
 
MIDI NES - där finns inbyggda samplingar man använda till trummor.

Har dock hört talas om att x|k som gör MIDI NES också ska vara löjligt seg med leverans. Väntetider på flera år. Hemsidan har sett likadan ut i säkert 3 år. Vet ej om det går att beställa längre.
 #605571  by Lindholm
 
Från senaste update
just a few more steps guys
:lol:
 #611323  by Lindholm
 
and I'd appreciate your patience as we get though this last step.
:lol: Han är för rolig den där jarek... Iaf inte bannad från att skriva kommentarer på hans "updates" på kickstarter längre :good:
 #621814  by smid
 
Ja dom ser ju faktiskt ut att finnas på riktigt... Dags att adressändra igen dock, två gånger på ett projekt :good:
 #621977  by Lindholm
 
smid wrote:Ja dom ser ju faktiskt ut att finnas på riktigt...
Photoshop ;)
 #621981  by smid
 
Kreese: Sant, ska anpassa mitt liv efter den slöa synthkillen ;)

Lindholm: Hahaha skulle inte förvåna mig om du skrev i kommentarsfältet blandat med svärord, stackarn :lol:
 #625248  by smid
 
Dra åt helvete, den har skickats... dock har jag inte fått bekräftelse på min nya adress :/
 #625264  by Ashaman
 
Haha, å kommer i retur ^^
Helt jävla löjligt vad tid det här tagit! Lider med er som handlat!
 #625266  by smid
 
Hehe det skulle inte förvåna mig med tanke på hur snyggt han styrt upp detta. Skickade min nya adress för en vecka sedan, så den borde han haft om han kollat mailen. Skickade ett till mail nu och dubbelkollade. Annars får han fan skicka en ny till mig. Jag fattade inte angående.färgerna på cartsen, vilken färg får vi?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Instagram #sndb.se