BBOOTS

sndb.se
  • Vi spelar Nes tillsammans | 025 Tennis

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

Den 25:e omgångens spel

Tennis
12
48%
Rollergames
9
36%
Xevious
4
16%
 av poppe
 18 jun 2013, 08:02
Bild Bild Bild

Okej vänner! Ny omgång, så rösta på vad vi ska spela de närmaste veckorna.

Hoppas att många kan vara med att spela, ju fler desto roligare. Röstningen pågår till den 21:a juni. Tanken är att vi ska prata fritt om våra upplevelser, men vill du skriva en recension, spela in en film eller sjunga en sång om spelet så får du plus i kanten i min bok.
Senast redigerad av 2 poppe, redigerad totalt 21 gång.
 av Robotwo
 18 jun 2013, 10:10
Rollergames var rätt intressant senast jag spelade.
Tror inte jag kom förbi första banan dock, men det ska nog gå att kämpa sig igenom.

Konami lir jue :)
 av poppe
 18 jun 2013, 12:10
RetroMask skrev:Rollergames hyrde jag säkert 10 gånger som barn utan att klara! ](*,) När drar vi igång, jag vill spela nu :)

Om tre dagar.
 av poppe
 18 jun 2013, 12:18
Sanna skrev:Rollergames har jag bara testat och det var roligt. Skulle vara skoj att spela det ordentligt. Tror dock inte att jag har en lös kassett. Tänker inte spela mitt nya exemplar.

Jo knäck spelet och lägg ut det på dutuben :good:
 av Ashaman
 18 jun 2013, 12:29
Rollergames blev det för mig!
Spelade det rätt mkt som liten, men varvade det aldrig.. Ganska kul spel m mkt trial and error!
Ska göra vad jag kan för att hinna spela lite! :)
 av aerobert
 18 jun 2013, 12:33
Tennis är grymt kul när man drar upp hastigheten.

Rollergames är nog topp 5 sämsta "kontrollen" i hela SCN-biblioteket. Röstade på det lik förbannat. :lol:
 av Styris
 18 jun 2013, 14:07
Rollergames har inte dålig kontroll långt ifrån. Det handlar om att lära sig den, då det ska simulera att du alltid är på rullskridskor känns det som isbanorna i Super mario hela tiden.
 av Ufouria
 18 jun 2013, 14:38
Skulle vilja ändra min röst till Tennis. Har nämligen inte en lös Rollergames kassett så jag kommer inte kunna vara med om det blir det spelet.

Men det kommer nog bli Rollergames ivf, så min röst kvittar.
 av segasonic
 18 jun 2013, 16:40
Xevious fick min röst :yes:
 av poppe
 18 jun 2013, 17:40
Nu går det att ändra för er som röstade fel.
 av smid
 18 jun 2013, 19:19
Xevious för mig, aldrig testat och hörde att det va värdelöst :D
 av smid
 19 jun 2013, 12:11
Känns som Sverige - Finland 2003 :yes:
 av poppe
 19 jun 2013, 12:45
Brukar inte gå att ändra (och det tycker jag väl är rätt), men det var så många som råkade rösta fel så jag låter det gå för den här gången ;)