• Fickplunta i form av NES-kassett

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #656536  by MilleN
 
Jag blev sugen som fasen på en legend of drink iaf :) Kan man lita 100% på dessa projekt?
 #656537  by poppe
 
Tänkte på den som en julklapp, men de leverans tråkigt nog inte innan våren. Ska dock backa projektet ändå.
 #656539  by wazztand
 
Har inte backat nåt förut, så jag vet inte riktigt hur pålitliga dessa projekt är. En kompis backade iaf nån grej för nåt år sen och fick sin grej.
Den produkten hittade sen ut på marknaden och jag köpte den i efterhand =)

Vore ju lite fränt med en kassett i barskåpet.. blev en backning på denna!
Inte så stora pengar direkt..
 #656543  by poppe
 
Om projektet inte når målet så får man pengarna tillbaka. Har inte hört några historier där folk har tagit pengarna och dragit.
 #701400  by poGDI
 
Blir absolut en sådan här sen. Har sett riktigt många bilder på twitter när folk har visat upp sina så dessa är nog ingen fara att lita på!
 #701407  by henke
 
Nu kan man ju visserligen ha vad man vill i en sån där, men det föreslås ändå Whiskey.
Whiskey i en "plastflaska"? Känns ju lite fel. Det ska vara nån riktigt billig fulvirre då.
Sen känns det rätt dåligt med bara ett hål rakt ned. Det kommer bli kladdigt och spilligt och och nä.
 #701734  by poGDI
 
Känns mer som att man kommer ha den i samlingen än att använda den på riktigt. :)
 #701804  by Oregondanne
 
Jag hade med min på Retrospelsmässan. Lite svår att dricka ur dock... lätt att spilla. Så fyll inte upp med finaste whiskeyn. ;)

Instagram #sndb.se