BBOOTS

• Senaste avklarade NES-spelet (utan fusk)?

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

av segasonic
 18 jul 2017, 20:36
Är det ni eller skärmen som suger? :P
 av toffe-86
 23 jul 2017, 21:51
Någon som klarat mission 4 på to the earth?
Ger upp snart....kommer 20 sek in på det uppdraget.
Känner mig kass på det här jävla spelet...jag som är så grym på Duck Hunt :-k eller....
Är hitboxen sjukligt liten i detta spelet är min fråga?
Kan det vara inställningarna i ljusstyrka som gör att jag inte träffar vissa föremål lika enkelt?
Eller borde jag uppgradera mig från min 14 tummare till en riktigt stor jävla tjockistv :lol:
 av Ufouria
 31 aug 2017, 18:19
Spelade precis igenom Pro-Am II för typ sjuttioelfte gången. Tradition att köra igenom det minst en gång per år. Får en adrenalinkick när jag spelar det och slutar ibland att andas :lol: Älskar farten i det spelet. Dock känns det lite orättvist då man själv kan, och blir, nedskjuten av flygplanen som kommer medan de andra tre bilarna verkar immuna mot de skotten :x
 av JHN
 31 aug 2017, 20:22
Ska du sälja det nu Ufouria? Eller är det en dublett du lagt upp på Tradera? Såg kassetten under Senast inlagda för NES. :)
 av WERY
 20 sep 2017, 23:10
I helgen som var varvade jag 20 spel på GÅS;

Astyanax
Abadox
Adventures of Bayou Billy
Batman 2: Return of the Joker
Contra
Super C
Contra Force
Double Dragon
Double Dragon 2: The Revenge
Double Dragon 3: The Sacred Stones
Kung Fu
Super Mario Bros 1
Metal Storm
Roller Games
S.C.A.T
The Goonies
Rygar
Gyromite
Street Fighter 2010: The Final Fight
Fire Fly (VCS)
Senast redigerad av 1 WERY, redigerad totalt 23 gånger.
 av Andreas No 1
 21 sep 2017, 08:27
Vad är Batman 2 - Revenge of the Joker? ;) Du menar Batman - Return of the Joker va?
 av Ashaman
 22 sep 2017, 21:08
Det var en fin helg Wery! Jag är inte lika hardcore som Wery men spelade iaf igenom följande:
Gun.Smoke
Batman
Little Samson
Tale Spin
Chip n Dale
SMB3

Kanske nåt till till nes. Samt Wild Guns och Pocky & Rocky till Snes :)
 av Ashaman
 23 sep 2017, 16:18
Sätt dig med det så klarar du det! Leta rätt på alla bonusbanor bara och se till att uppgradera skeppet med fler skott och sen mer hälsa, så klarar du det nog!

Jag vet inte hur jag ska beskriva sista banorna, gruvan, djungeln och sen "skybase" eller vad det kan vara. Ett bra spel i mitt tycke! Typiskt capcom! :love:

Jag har kvar mitt barndomsex faktiskt :) fult, men det är kvar. Kom till näst sista bossen back in the days.
  • 1
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217