• Battle Kid - (1 & 2)

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #596077  by Tronin
 
Jodå, båda spelen är bra och kommer helt klart stanna i samlingen. Vem vet, nån dag kanske jag tom lyckas klara dem :DOG Battle Kid 2 är helt klart den bättre av dem. Jag gillar att man kan se hur många gånger man har dött.
 #598948  by Robotwo
 
Själv tycker jag att kontrollen är lite väl "stiff" så att säga i första spelet iaf.
Men det passar ju spelet ändå eftersom man måste undvika mycket och ha ganska precisa rörelser :)

Hoppandet känns lite småkonstigt på något vis också, men fortfarande riktigt bra spel :D
 #607540  by Vippe
 
Kommer det vara otillgängligt forever and ever eller kommer det att komma nya? :/ Vill köpa mig båda spelen nämligen..
 #607556  by Tronin
 
Det kommer med all säkerhet komma tillbaka.
 #607561  by Lindholm
 
Har du båda tronis, så måste du ta med dem nästa gång det e playdate hos mig, vill testa 2an...
 #626054  by Tronin
 
Nu är Battle Kid 2 tillgängligt igen.
 #626058  by Styris
 
Funkade dålig det där med att skicka mail när den kommer då måste jag säga.

EDIT: Beställde ett komplett exemplar =)

Nu skulle man bara haft tag i ettan, ville som spela dom i ordning.
 #626095  by Toktotte
 
Äntligen! Stort tack Troniman. Köpte två på en gång ifall någon inte hinner med och vill ha ett.
 #626104  by aerobert
 
Toktotte, jag kan tänka mig ta det framåt månadsslutet här. Förmodar att du köpte CIB ;)
 #626162  by Toktotte
 
Det är inte omöjligt att det ska gå att lösa, aeroberto stagioni! Jag har en kamrat som kan vara intresserad, vill inte han ha det har du tjing nr.1 :)
 #628966  by Styris
 
Awesome spel so far!

Måste fråga blev man bortskämd nu när man har spelat tvåan före ettan eller blir det värt plocka upp ettan efter tvåan?
 #628967  by Toktotte
 
Har du fått ditt, din rackare?! Kom det igår eller?
 #628974  by poppe
 
Missade att beställa, hoppas det blir en runda till.
 #628995  by Robotwo
 
Bör nog bli en runda till :)
Brukar bli några utgåvor iaf.
 #628997  by Styris
 
Sanna: Tycker jag du ska göra, klockrent spel med felfri kontroll. När jag dör är det bara mitt egna fel och klantighet.
 #629001  by kapsylen
 
Sugen på att beställa dessa spel, det jag sett på youtube är väldigt intressant! Synd det alltid är out of stock dock :(
 #629003  by Styris
 
Var inne ett lager förra veckan tog slut på en-två dagar ^^
 #629007  by Ufouria
 
Det kommer in igen! Bara att ha is i magen.

Det tar emot att öppna den fina kartongen :( Skulle ha köpt ett utan kartong oxå :lol:
 #629009  by Styris
 
Ähh bara sprätta upp, är som att öppna ett repro spel =)
 #629010  by kapsylen
 
Får hålla ögonen öppna då :)
 #631030  by Styris
 
Fruktansvärt drygt att ett mattepussel ska göra så jag inte kan varva detta......
 #631185  by Goomba
 
Ähh! Det är ju bara att sprätta. Kartongen kändes ju ändå lite rätt fucked up. Kändes som att kassetten höll på att ramla ur på baksidan för kartongen var så tunn. :lol:
Jag sprättade mitt ivf och lirade lite med znyder och jag gillade de verkligen.
 #631355  by Toktotte
 
Jag fick äntligen med mig ett Nes till nya lägenheten idag, en rejäl uppsving för hemtrevnaden :) Sprättade mitt bk2 och hann springa runt och dö i en halvtimme ungefär. Otroligt nöjd hittills!
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Instagram #sndb.se