• SKRIV DINA HIGHSCORE HÄR!

  • Publicera dina rekord till NES-spel.
Publicera dina rekord till NES-spel.

Moderators: Highscore, Moderatorer

 #139718  by WERY
 
Image

Hade jag vetat att spelet var så enkelt på andra varvet hade jag spelat lite mer.

Snart dax att spela upp sig till the lost levels så man får hela spelet rensat
 #148392  by Javel
 
Gunsmoke: 605,570
http://pici.se/pictures/DHiVoPsvT.jpg

Lade ner mot slutet av tredje varvet för jag började få ont i tummen.

Clu Clu Land: 240,300
http://pici.se/pictures/uTOmoaSag.jpg
http://pici.se/pictures/NDfzodFkC.jpg

Nog min favorit i svarta serien efter Ice Climber. Dog på fjärde varvet efter att spelet har gått över till det att man måste ha diamanterna vända åt rätt håll. Lite störande, hade velat se ifall spelet gick över till det vanliga sen igen.

Hade flyt med extralivs-flaggorna den här rundan. Någon som vet vad som triggar det, eller är det bara ren slump?
 #155650  by chris_vain
 
Lyckades o få ihop 186 500 på Section Z.
Ska försöka nångång med o få över 200 000.
 #155714  by Pinge
 
Sanna har redan krossat det rekordet :)
 #155716  by nes_nerd_no_1
 
Oops... Känns som att jag snart måste gå igenom alla tävlingar som har vunnits under min frånvarande tid... :$
 #155720  by Pinge
 
jepp, fast det är väl upp till varje vinnare om dom vill publicera poängen här eller inte!
 #155742  by nes_nerd_no_1
 
Nja... Tanken är att jag ska uppdatera allt eftersom att tävlingarna avslutas, men det har ju varit lite dåligt med det på senaste månaderna... Ska dock ta tag i det snart... :$
 #155747  by chris_vain
 
ja mitt rekord varade då inte speciellt länge, mästarinnan slår alltid ut oss :lol:
 #155750  by Pinge
 
nes_nerd_no_1 wrote:Nja... Tanken är att jag ska uppdatera allt eftersom att tävlingarna avslutas, men det har ju varit lite dåligt med det på senaste månaderna... Ska dock ta tag i det snart... :$
när du tröttnat på denna bruden också?!? :badgrin:
 #176949  by Pinge
 
et finns ju ett gäng i tävlingsdelen... om du nu inte vore så jävla lat utan tog din forumsdel på lite större allvar ;)
 #176956  by Pinge
 
jag kmmer ju krossa ditt rekord sen iaf :yes:
 #177011  by nes_nerd_no_1
 
pinge80 wrote:et finns ju ett gäng i tävlingsdelen... om du nu inte vore så jävla lat utan tog din forumsdel på lite större allvar ;)
Hahaha! F... :FU :FU :FU

Om inte ni var så jävla lata, utan ist postade era rekord här så skulle det nog bli mer drag i denna forumsdel! :mrgreen:
 #193924  by Smart Cat
 
Lirade lite DK idag:
Image
Fick 270.000 exakt

Svårighetsgrad: Svår (Game B alltså)
 #193934  by nes_nerd_no_1
 
WOW! Det där var ju sjukt imponerande! :o

Game B förresten... Är det inte det som sätter igång efter 1:a varvet, lr? :koopa:
 #194032  by Smart Cat
 
:koopa: :-k

Hmmm vet inte riktigt vad du menar men man har ju 4 alternativ:
1 Player A
1 Palyer B
2 Player A
2 Player B
Och jag körde alltså på "1 player B" som ju är lite svårare än A.

Fö: Tack!
 #194034  by Pinge
 
1player B börjar med den hastighet som 1player A har på andra varvet!

Att 1 - 2 spelare inte påverkar svårighetsagraden borde du förstå katten ;)
 #194035  by nes_nerd_no_1
 
Menade ju den såklart!
Men den innebär väl bara att man kommer in på 2:a varvet, eller har jag fattat fel? ??


EDIT: Tack Pinge! :)
 #194050  by Pinge
 
det är lungt!

Katten: jag ska spöa ditt rekord innan jag fyller 30 :yes:
 #194062  by Smart Cat
 
pinge80 wrote:Att 1 - 2 spelare inte påverkar svårighetsagraden borde du förstå katten ;)
Jo, jag fattade det men jag hade inte en aning om vad Nerden menade, därför tog jag det rejält från början :D

Då förstår jag fö varför Game A accelererade så snabbt i svårighetsgrad, det är eg samma som Game B.

Pinge: Lycka till och tack för gratulerandet :good:

Big EDIT:
Förresten! Du är ju årets Powerplayer så du borde inte behöva så jävla lång tid på dig att knäcka rekordet. Du får en vecka på dig, max sept ut.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Instagram #sndb.se