• Super Mario Bros. 2

  • Fusk, tips och tricks till NES-spel.
Fusk, tips och tricks till NES-spel.

Moderator: Moderatorer

 #7572  by WERY
 
Här kommer lite warp fusk oxå:

Bana 3 i värld 1: Ta med en flaska saft till slutet av banan och släng den breve krukan på andra sidan borgen. Gå in i dörren och åk ner i krukan.

Bana 1 i värld 3: Gå till det breda vattenfallet och hoppa ner till en dörr. Gå in i grottan där det finns ett stort grönsaksland och gräv fram en flaska saft. Släng den breve krukan i slutet av grottan och gör samma sak ovan.

Det kommer mera...
Last edited by WERY on 31 Aug 2008, 23:35, edited 1 time in total.

 #77322  by Linamos
 
Det finns väl ett warprör på bana 2 i värld 4 också. Under raketen i slutet av banan, man måste bära flaskan ganska långt. Sedan kommer man till värld 8 har jag för mig.

 #77385  by BelfegorC4
 
Njaaa, inte under raketen men till vänster om raketen :)
krukan finns på en liten ö mellan valarna och raketen.
Flaskan finns längst åt vänster som behövs för att warpa.
 #539048  by DonSvenne
 
yo dudes, här är några tricks jag uppfunnit! (tricket i mitten, när man åker igenom golvet är dock Andrew Gardikis!^^) Men att warpa från 1-1 till 1-3 är mitt och cancel mauser-fighten är mina! awww yeah!

http://www.youtube.com/watch?v=Zy5hBaIl ... ature=plcp
 #539064  by Pinge
 
jag fattar inte ena tricket antar jag.. dom två när man åker genom golvet fattar jag, men vad är det redje?
 #539069  by segasonic
 
Han slipper att möta Mauser i 1-3.

Re:

 #634229  by Pawhlen
 
Linamos wrote:Det finns väl ett warprör på bana 2 i värld 4 också. Under raketen i slutet av banan, man måste bära flaskan ganska långt. Sedan kommer man till värld 8 har jag för mig.
Nej, det röret i värld 4 tar dig till värld 6, för att warpa till värld 7 ska du använda röret i början av bana 3 i värld 5

Instagram #sndb.se