• Bästa NES-låten (semi-final 3/3)

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Bästa låtarna?

Journey to Silius
10
17%
Metroid (Brinstar)
2
3%
Blaster Master
3
5%
Shadowgate
11
19%
Batman
11
19%
Gremlins
3
5%
Super Mario Bros. 2
2
3%
Metroid (intro)
No votes
0%
Rush n Attack
7
12%
Punch-Out!!
2
3%
Marble Madness
2
3%
Little Nemo
5
9%
 #476474  by rogerxy
 
Dags för semifinal!
Omröstningen varar i 6 dagar & de 3 med flest röster går till final. Man kan rösta på max 3 alternativ

Återigen, Lyssna gärna igenom alla noga före ni röstar så att det inte blir nån rutin-"Det här spelet har jag spelat så det röstar jag på & de spel jag inte spelat orkar jag inte lyssna på"-omröstning

(i de fall det blivit oavgjort på plats 6 från föregående tävlingen så har jag lottat fram vilken låt som gått vidare)
Last edited by rogerxy on 20 Dec 2011, 11:37, edited 1 time in total.
 #476485  by Sonefors
 
Missade hela kvalet men ar med och rostar fran och med nu. Tusan vilken tuff semifinal det har var, men mina roster hamnade pa
*Rush n Attack
*Shadowgate
*Batman

Den som var narmast en rost men inte fick den var Blaster Master...
(ursakta att prickarna saknas pa vissa bokstaver).
 #476500  by Gooner
 
Shadowgate tycker jag var mest given i denna semi. Journey to silius och little nemo fick mina 2 andra röster
 #476508  by Toktotte
 
Journey to Silius - Aldrig spelat men nu ska det bli av. Gillar Sunsofts spel och den där låten var ju magisk! :o
Batman - Pulsen ökar och jag får en liten klump i magen då jag hör låten, kopplar den nog till barndomen och de 101 liv jag dog på de där jetpak-asen i slutet av första banan... Bra är den onekligen i alla fall!
Rush n Attack - Inget vidare spel men det låter bra!
 #476599  by Ufouria
 
Den här var ju inte lätt den heller.. Shadowgate var given! Blaster Master oxå nästan. Sedan var det tätt, mycket tätt, på tredje platsen. Men den gick till JtS tätt följt av Batman.
 #476629  by Pinge
 
JtS, Shadowgate, Ryska attacken fick det bli

Instagram #sndb.se