• VI spelar NES tillsammans | 044: The Flintstones: Suprise at Dinosaur Peak!

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

Vilket spel vill du spela i omgång 44?

Super Mario Bros.
4
29%
Jurassic Park
3
21%
The Flintstones: Surprise at Dinosaur Peak!
7
50%
 #844450  by rakapparat
 09 Oct 2018, 19:42
Omröstningen avslutad, vinnare Flinta 2!
Ingen tävling då spelet saknar high score. Vi spelar bara denna ovanliga titel. Själv saknar jag original så det får bli Everdrive.

Nemo som var förra spelet fick inte så mycket kärlek. Dags för omröstning i omgång 44 av VSNT!

Allt är enkelt. Jag slumpar fram tre spel som inte spelats i tidigare omgångar. Ni röstar för vilket ni vi spela, det som vinner kör vi tillsammans! Dela med er av er upplevelse på vilket sätt ni vill här på forumet.

Omgång 44 spel till röstning är:
ImageSuper Mario Bros.
ImageJurassic Park
ImageThe Flintstones: Surprise at Dinosaur Peak!
 #844456  by rakapparat
 09 Oct 2018, 21:00
:good: Provade det lite snabbt innan för att kolla gameplay och om det fanns high score, riktigt snyggt grafiskt!

Det blir inget med samarbetet som du nämnde för en tid sen? Isåfall kanske jag börjar planera på något för SNES och GB som blir lite annorlunda än VSNT, har några idéer.
 #844460  by Ashaman
 09 Oct 2018, 22:08
F2 har jag spelat igenom förr, dock bara en gång. SMB har jag klarat några gånger ( :O). Jag har däremot aldrig kört JP... jag vet inte riktigt... F2 eller JP.. får suga på karamellen :)
 #844462  by blutt
 09 Oct 2018, 22:37
Min röst föll på herr Flinta! Ska försöka närvara denna omgång. Du får tjata på mig om jag segar 😊

Instagram