• VARFÖR!!!

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #503  by Riwallen
 
Varför började man med detta samlande. Det har blivit ett gift.
Jag kan inte sluta leta efter ett riktigt kap eller sitta och fundera på om det ett spel är värt t.ex 300 kronor eller inte.
Vet ni om det finns någon NES avvänjing eller är det bara att fortsätta samla???
Fan ta dig Samus, Mario hoppas du brinner i helvetet och alla sköldpaddor och atom grodor hoppas ni hamnar i någons soppa
Nä nu måste jag sluta MÅSTE in på Tradera.

GLAD PÅSK GLAD PÅSK GLAD PÅSK GLAD PÅSK GLAD PÅSK GLAD PÅSK

 #504  by Kreese
 
Hahaha, det där känner man igen. När man ligger och planerar inköp när man håller på att somna då kanske det har gått för långt. Men inget kan nog stoppa mig just nu. Jag SKA ha tag på alla spel som släppts i Sverige! 8)

 #574  by Riwallen
 
Nä du Kreese om man skulle börja samla på barbie istället.
Man slipper ju i alla fall provköra dem.
 #24763  by BelfegorC4
 
Riwallen wrote:Fan ta dig Samus, Mario hoppas du brinner i helvetet och alla sköldpaddor och atom grodor hoppas ni hamnar i någons soppa
Nä nu måste jag sluta MÅSTE in på Tradera.
Grävde fram denna tråd :D Kul att se en addict skriva sina sista ord innan han hoppar in på tradera och bränner lite extra cash :)
 #25368  by Riwallen
 
BelfegorC4 wrote:
Riwallen wrote:Fan ta dig Samus, Mario hoppas du brinner i helvetet och alla sköldpaddor och atom grodor hoppas ni hamnar i någons soppa
Nä nu måste jag sluta MÅSTE in på Tradera.
Grävde fram denna tråd :D Kul att se en addict skriva sina sista ord innan han hoppar in på tradera och bränner lite extra cash :)
Kan säga att jag nu haar gått i terapi för mitt köpberoende av spel så nu lägger jag allt jag äger och har på min skuta :twisted:

 #25370  by BelfegorC4
 
Så du inköper inga spel alls nu? Borde du inte ha en konsol i din skuta då? ;)
Och några "budget" spel som du kan spela medans du seglar mot solnedgången?

 #25385  by Riwallen
 
HAHA jo jag har haft planer på det MEN att spela TV-spel när man färdas i solnedgången med en kall Heineken i handen vore att häda.

 #25401  by BelfegorC4
 
Håller med. Heineken är ju skit :twisted:

 #25404  by Riwallen
 
HAHAHA nja helt OK emellanåt

Kom på njågot som är ännu bättre. Nu när jag har installerat kyl och frys på båten kan jag ju få isbitar så en Gin och Tonic med is är ju inte heller helt fel

 #25897  by Tawny
 
nej gin och tonic är inte tillåtet på sjön. öl eller ren sprit, gärna rom, är det enda som är tillåtet.
jag är ledsen.

 #27385  by Riwallen
 
Faaan oxå.

Men jag jag drack fuskrom i båten i helgen Bacardi Apple. Gjorde jag rättt nu ?

Instagram #sndb.se