• Klister Märken

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #34717  by Gonzo
 
Det är grymt. Men använd inte nån tvättsvamp eller liknande, den kan i sig repa t.ex. kratonger. Spraya på och ta bort med papper eller halvblöt trasa. Vilken tillverkare har du till din label-off? :P

 #34721  by Gsmhacker
 
Feltema vist dom gick bort MEN! medlet som kom på asken blev inge vidare :(

 #34730  by Bonomaul
 
Är det inte bara klister som har spridit ut sig då? Det gäller ju att rengöra även efter rengöringen så att säga..

 #34733  by Gsmhacker
 
Bonomaul wrote:Är det inte bara klister som har spridit ut sig då? Det gäller ju att rengöra även efter rengöringen så att säga..
Hur jag lyssnar , ska jag spruta mer label off på "kladdet" och gå lös med en trasa ?

 #34734  by Bonomaul
 
Jepp. Låter som en bra idé.
Funkar också bra att spruta medletr på en tops. På så sätt kommer det inte där man inte vill ha det, dvs överallt på kartongen.

 #34744  by Gonzo
 
Jag brukar spraya på en trasa eller som Bono säger en tops så får man inte medel där man inte vill ha det. Kemet löser ju upp limmet sen är det "bara" att torka bort det. Man ska ju inte gå loss och spruta på en jävla massa :P Lite räcker...Lugnt o fint

 #34754  by Bonomaul
 
Och en annan viktig sak är ju att torka bort med någonting annat än det man nyss strukit på medlet med. Till exempel en handduk.

 #34793  by Gonzo
 
Mm, torr ska den vara så "tar" den med sig det upplösta skitet.

 #34887  by Slattman
 
jag fick hem lite spel nu som måste rengöras. Får låna lite av dig gonzo och se om de funkar.

 #34898  by Gonzo
 
Sure, vi kan ju ha rengöringsdag i helgen :wink: Bakisrengöring på lördag?

 #34939  by Slattman
 
det låter bra. sånt gillar vi.

Instagram #sndb.se