• min video recensions tråd

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #408377  by MrWarpzone
 
Hej alla spelnördar..
Jag tänkte ha en tråd här som rör min youtube kanal där jag recenserar spel m.m.
Direkt jag gör nåt nytt postar jag den här..

OBS! just för tillfälle så har min dator dött, där jag hade intron och saker för att redigera mina klipp, så mina senaste klipp på lets play kung fu får ni ta för vad det är.

Tyck gärna till och kommentera ..
Hade gött :)

http://www.youtube.com/user/MrWarpzone?feature=mhee
 #409312  by Sol
 
Såg lite av den första men var det en recension?
 #409343  by MrWarpzone
 
inte kanske just den.. jag gjorde lite av en combo av allt.
Så svar på din fråga.. nej inte riktigt.. jag gjorde ett intro på den för länge sen och lets play grejen vart längre än planerat.
Så jag orkade inte ändra introt..
Men jag sätter ett betyg på spelet i del 2, så lite recension är det från mitt eget perspektiv :)
Last edited by smid on 31 May 2011, 04:59, edited 1 time in total. Reason: Citera inte senaste inlägget.
 #423485  by segasonic
 
Använd gärna youtube-taggarna som du finner under "Fullständig redigerare", då slipper man att klicka sig in på länken för att se filmen. Man kan istället se den i tråden :D
 #592645  by Lirod
 
Mycket bra video! Jag tittade på några flera av dina klipp och måste säga att vi tänker på samma sätt i många avseenden! Du har inte skaffat Wii U än antar jag? Annars hade väl postat ditt Nintendo ID i tråden för sådant.
 #592702  by MrWarpzone
 
Man tackar :) nä ingen wii u än.. tänkte spela igenom spel jag köpt först till NES SNES och wii.. och retro är det som är mest intressant just nu.. Jag försöker få en komplett Donkey kong samling just nu.. Har precis spelat igenom DK till gameboy och Mario vs donkey kong till GBA.. riktigt bra spel..
Till Wii u ser jag fram emot pikmin 3 och nya Mario 3d och Zelda.. jag är även nyfiken på vad retrostudios håller på med? Kan det var ett till Donkey kong?
 #592897  by MrWarpzone
 
jo då.. det är jag:) tycker det är kul att hålla på med spel på youtube.. är lite spontan och så:) inge manus eller redigering
 #593158  by Grenoli21
 
Kul att kolla på :good:

Har också varit dålig på att spela mina retrospel =)

Favoritspel till nes samt snes?
 #594336  by MrWarpzone
 
;) tackar.. favorit spel?? hmm svårt.. till NES Rc pro am eller Batman svårt:)
Till SNES måste jag säga donkey kong country 2.
Själv då?
 #594421  by MrWarpzone
 



Donkey kong feber :) Jag försöker lära mig att spela detta spel med new play control då jag är van vid bongos.. Bjuder på lite gameplay!
 #596240  by Toktotte
 
Gillar dina videos skarpt! Avslappnade, personliga och underhållande. Keep it up!

Instagram #sndb.se