• Kul NES-relaterade grejer!

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #14423  by J. Lilja
 
Ha ha! Var hemma hos mor o far och gick igenom lite gamla kartonger i källaren när jag gjorde några fynd! :D

Image

Nån mer som druckit Mario läsk? Blir man stor av den eller..? :)
Image

Nån annan som har några fåniga tv-spelsrelaterade prytlar? Borde ju finnas hur mycket reklamgrejer som helst egentligen.. :shock:
 #14425  by Bonomaul
 
J. Lilja wrote:Nån mer som druckit Mario läsk? Blir man stor av den eller..? :)
Hahaha.. ja det hade vart nåt det! :)
Fast iof, allt var möjligt på 80-talet känns det som.. samhället var inte lika korrekt som idag.

 #14434  by Den där Marcus
 
Postade den här bilden på ett annat forum tidigare i kväll, men den passar ju lite här också. En hel del av mitt "skräp" är nyare Nintendorelaterat plock från Japan, men en del är ju från tiden då det begav sig också.

http://www.marcusmedia.se/doc/spelhyllan_070106.jpg

 #14440  by Bonomaul
 
Ööh.. den där Punch Out figuren där. Måste blivit nån slags kortslutning i hjärnan på designern eller? Mario ser ju ut som en blandning av Luigi och Musse Pigg. :)

 #14445  by Lakanman
 
Bonomaul wrote:Ööh.. den där Punch Out figuren där. Måste blivit nån slags kortslutning i hjärnan på designern eller? Mario ser ju ut som en blandning av Luigi och Musse Pigg. :)
Tänkte på den me. Så jävla ful

 #14449  by jalla
 
Lakanman wrote:
Bonomaul wrote:Ööh.. den där Punch Out figuren där. Måste blivit nån slags kortslutning i hjärnan på designern eller? Mario ser ju ut som en blandning av Luigi och Musse Pigg. :)
Tänkte på den me. Så jävla ful
Hehe, den där Musse Pigg Mario figuren är inte till Punch-Out, ser bara så ut :) Det är 2 P-O figurer, Little Mac och King Hippo. Mario står bara på framsidan.

 #14450  by Bonomaul
 
jalla wrote:Hehe, den där Musse Pigg Mario figuren är inte till Punch-Out, ser bara så ut :) Det är 2 P-O figurer, Little Mac och King Hippo. Mario står bara på framsidan.
Tack, det där räddade min kväll. Åtminstopne lite.. :)
Men ändå, figuren är ruskigt ful lik förbaskat.

 #14451  by Den där Marcus
 
He, he. Den är lite udda, ja. Den är inte licenserad heller. Något företag i USA som gör olika typer av "björnar". Vet inte om det var de själva som gjorde lite Mario-björnar och la ut på eBay eller om det var någon annan som beställde dem, men när jag såg den så kände jag att jag måste ha en.

http://www.popobe.com/bear.htm

Instagram #sndb.se