• U-force?

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #20776  by Bonomaul
 
Tror Nes_Nerd vet en del om ämnet.. :)
 #20777  by jalla
 
Sörbom wrote:Vad är det för kul? Nån som har den eller vet om den funkar bra?
Inte för att förstöra Nes_nerd sin auktion eller nått, men U-Force skall visst vara värre än Power Glove och det säger en del hehe. Har inte testat U-Force själv så jag kan inte säga nått om hur bra/dåligt den funkar. Menar också jag har sett U-Force som #1 (isåfall var den på listan) på en lista över dom värsta accessories till konsoller. Så om du vill använda den så kommer du nog att bli ganska disapointed, men som et samlarobjekt är den rätt rolig att äga :)

EDIT: Fixed typo.
Last edited by jalla on 22 Mar 2007, 20:28, edited 3 times in total.

 #20778  by Sörbom
 
Jo en power-glove vill man ju ha ändå, även om man vet att den suger. Konstiga accesoarer är alltid häftigt att ha! :D

 #20781  by Bonomaul
 
Blir ju ännu roligare att ha när det varit rankat som det sämsta tillbehöret på någon lista.. Enligt mig så ökar det ju bara intresset. :)

 #20782  by Sörbom
 
Jo så är det ju faktist!

 #20807  by Azox
 
fan då jag som hade tänkte lägga upp min dublett på U-force häromdagen.

 #20808  by Super-Marko
 
jag är ialf nöjd med mitt köp

kan hämta den då jag bor stockholm så slipper den bli skadad i frakten eller kosta massa extra för porto

vet nu inte riktigt vad den kostar på ebay men tror att frakten är ganska hög + att det e lite bökligare att få affären avklarad på det sättet.!

sen kommer jag säket prova den. men ser det mer som ett samlarobjekt!

 #20877  by nes_nerd_no_1
 
Det är inte det mest praktiska eller användarvänliga tillbehöret nej!
Men som sagt, den är fin att ha i hyllan precis som Power Gloven, Advantagen & alla andra svårhanterliga tillbehör som Nintendo sket fram under 80-talet! ;)

 #20951  by Azox
 
bra där å grattis marko :) då kan jag lägga upp min snart då :P

 #21105  by Azox
 
Jag prövade tillbehöret nyss med Rad Racer och var fatkist skit kul, man kände sig nästan som Lucas i filmen The Wizard med power gloven :P skit coolt!!!

 #21139  by nes_soldier
 
Super-Marko wrote: vet nu inte riktigt vad den kostar på ebay men tror att frakten är ganska hög + att det e lite bökligare att få affären avklarad på det sättet.!
bökigare? skulle säga tvärtom. betydligt enklare och smidigare att göra affärer på ebay eftersom man aldrig behöver vänta på att säljaren skall höra av sig om kontonummer osv. bara att betala via paypal direkt (så länge man vet vad frakten slutar på).

 #21214  by WERY
 
Frakten summeras alltid. Ja ebay är smidigare då jag gjort mina smidigaste och snabbaste betalningar där. Somliga använder paypal på tradden men allt för få tyvärr

 #21216  by J. Lilja
 
WERY wrote:Frakten summeras alltid. Ja ebay är smidigare då jag gjort mina smidigaste och snabbaste betalningar där. Somliga använder paypal på tradden men allt för få tyvärr
Jag tycker payson funkar bra också.. Väldigt få som använder det men jag hoppas det blir fler, tradden blir lika smidig som ebay om man använder payson.

Instagram #sndb.se