• SNES/NES Konami trådlös kontroll. Rare?

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #28951  by Lakanman
 
Bytte till mig ett SNES med Donkey Kong Country 1 dosa och en sån här:

Image

Image

Fick bara parabolen först. Så ringde jag han nu och hörde om han hade dosan. Ja fick du inte med den?.. Den funkar också. Jag har även kartongen kvar till den. Kom förbi sen o hämta det.

Läste på syntaxerror.nu:

This one is a really wet dream for many gamers. It works to both NES and SNES. It's cordless, and designed like a "Super Nes Controller". There is a switch on the back of the transmitter that says NES, SUPER NES and that's where you decide what you want to use it to. This joypad is much bigger than the original but that is not a problem. They seem to be a rare item.

Stämmer detta? Då borde det ju vara rare som fan med kartong?. Någon som har koll på detta?

EDIT:

Hittade en på tradera fast inga bud

http://www.tradera.com/KONAMI_HYPERBEAM ... n-43527074

 #28957  by Nystroem
 
Har faktiskt aldrig sett en sådan förut ^^ Den borde ju vara ganska rare :)

 #28960  by WERY
 
Dom säljer ju den japanska verran och den är dyrare där än vad den europeiska verran är. Tror den såldes billigare som svensk nånstans

 #28964  by Lakanman
 
WERY wrote:Dom säljer ju den japanska verran och den är dyrare där än vad den europeiska verran är. Tror den såldes billigare som svensk nånstans
Jasso. Hur mycket skulle du gissa att den svensksålda går för?

 #28966  by WERY
 
På rak arm går den på 400-500. Det kostade den senasr jag såg den och jag tror inte den har gått upp det minsta

 #28970  by Hundägaren
 
Jag köpte en sån där, med svensk manual om jag inte minns alldeles galet nu, på Tradden för kanske 2 år sedan och jag betalade mellan 50-100 kr för den då vid vanligt auktionsslut.
Kommer inte ihåg om boxen är med till den men manual vet jag att det är :)

Men den kanske är mkt värdefullare än vad andra tyckte då ??


Saknar jag boxen kan jag ju köpa den av dig Lakanman :wink:


MVH H Ä

 #28971  by Lakanman
 
Hundägaren wrote:Jag köpte en sån där, med svensk manual om jag inte minns alldeles galet nu, på Tradden för kanske 2 år sedan och jag betalade mellan 50-100 kr för den då vid vanligt auktionsslut.
Kommer inte ihåg om boxen är med till den men manual vet jag att det är :)

Men den kanske är mkt värdefullare än vad andra tyckte då ??


Saknar jag boxen kan jag ju köpa den av dig Lakanman :wink:


MVH H Ä
Ja eller så gör vi ett byte.

 #28976  by Hundägaren
 
Lakanman wrote:
Hundägaren wrote:Jag köpte en sån där, med svensk manual om jag inte minns alldeles galet nu, på Tradden för kanske 2 år sedan och jag betalade mellan 50-100 kr för den då vid vanligt auktionsslut.
Kommer inte ihåg om boxen är med till den men manual vet jag att det är :)

Men den kanske är mkt värdefullare än vad andra tyckte då ??


Saknar jag boxen kan jag ju köpa den av dig Lakanman :wink:


MVH H Ä
Ja eller så gör vi ett byte.
Jepp, kan vi göra. Får be någon åka hem till mig o kolla om jag har box och om det var svenska i manualen och sen snackas vi :wink:

 #28992  by Azox
 
Har själv en sån där =) den är ganska rare, såg en komplett på tradera för nått år sen. köpte min för 2-3 år sen. Japp finns bla svensk text i manualen. =) Har för mig att jag fick den för runt 100-200, jag var typ den enda som hade lagt bud på den oxo.

Image

Image

 #28994  by Tawny
 
den är ju iaf jävligt cool med parabolmottagaren :)

Instagram #sndb.se