• Trolls in crazyland?

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #34968  by Markus
 
Jag har ett komplett Trolls in crazyland i mycket bra skick som ska säljas. Tysk version såklart, då det bara släptes där. Och till Famicom under ett annat namn. Det jag funderar på är om jag ska sälja det på Ebay istället kanske?

Jag köpte det själv på tradera för några år sedan för 400 någonting. Det är personligen det enda exemplaret jag har sett på Tradera. Och på Ebay har jag sett två exemplar, endast kassetter, då gick dom för 50-60$. Om jag skulle sälja det här i Sverige får jag nog inte mycket mer är 400 skulle jag tro, då inte många intresserar sig för spel som inte är släppta av Bergsala.

Så på Ebay kanske jag får upp emot 100$? Synd bara att dollarn är så låg :evil:

Hur skulle ni ha gjort?

 #34969  by kralleman
 
Ähh.. Kör tradera. Du kan väl ta ett högt utropspris om du inte vill sälja det för billigt.

 #34973  by Link
 
Tycker också du ska ta tradera. Finns ändå ganska många samlare i Sverige som skulle bjuda mycket tror jag.

 #34977  by Markus
 
Okej, kanske ska köra på Tradera då.

Jag kan ju börja med att kolla om det finns något intresse här :D

Image

Jag vet att bilden blev ruggigt kass, men ni ser på ett ungefär vad det handlar om.

 #34978  by Widar
 
Jag tror allt att du kan få mer på Ebay eller om du reggar dig på t.ex. NintendoAge.com och skriver där att du vill sälja det.

 #34979  by Markus
 
Tack för tipset! Jag kan gott ta och regga på mig på nintendoage och se vad de bjuder.

 #34982  by Widar
 
Markus wrote:Tack för tipset! Jag kan gott ta och regga på mig på nintendoage och se vad de bjuder.
Så lite så, några av världens största samlare hänger där. Säkert någon som vill ha det. :)

Instagram #sndb.se