• Coolt kickstarter projekt från Nederländerna

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #765298  by MilleN
 
Klart coolt :) Om det funkar på powerpak borde det funka på everdrive också antar jag, funderar på en digital download bara för skojs skull :) Nintendo world championships har jag inte fått att fungera :/
 #765304  by danskdynamit
 
Fräckt! Det där vill jag supporta, hur funkar det? Skicka pengar till dom och sen då? Jag tänker om det inte blir av med att de får in alla pengar, då har man bränt pengarna eller får man tillbaka pengarna då?
 #765417  by Widar
 
Backade en digital kopia och fick ett meddelande från han som startat;
RetroplayerNL wrote:Hello Widar,

The third man from Sweden who supports us! (Y)
I heard This project had attention on sndb.com.
that is Great!

A personal message from me, Julian Henri Hazelhof.
Thank you for backing this project!
Let's hope it will be funded.

Please spread the word about this Kickstarter project.

Grtz!
Julian Henri Hazelhof
:)
 #765418  by danskdynamit
 
Coolt! Jag backade oxå fast mer och fick detta igår kväll.

retroplayerNL says:
Hello Danishdynamite,
The second man from Sweden who supports us! (Y)
Or are you Danish? Which country will you represent in this competition?
Another man from the land of Ibrahimovic. ;)
A personal message from me, Julian Henri Hazelhof.
Thank you for backing this project!
Let's hope it will be funded.
Please spread the word about this Kickstarter project.
How did you find out about this project?
Grtz!
Julian Henri Hazelhof

Kul om detta blir av :-)
 #765460  by MilleN
 
Backade jag med nu till en download, även om jag varken har tiden eller skillsen att få bra poäng så älskar jag sådant här :)

Är ju bara 19 backare än så länge så ska bli spännande att se hur konkurrensen är ;) 10 euro är det lätt värt för att testa iaf!

Edit: mitt meddelande :)
"Hello Fredrik,

Thanks for your support. 
I believe you are from Helsingborg, right? 
One of the best footballers from my favorite club, FC Groningen, played for Helsingborg.

His name was Andreas Granqvist. 
You might know him.

For now, thanks and enjoy your weekend.

Grtz. Julian Henri Hazelhof"

Granqvist är faktiskt min favorit i svenska landslaget ;D älskar hans offensiva backstil, sedan bodde jag granne med hans bror och några gator ifrån hans eget hus förr så det var ju en lite kul detalj, man såg honom ganska ofta :)
 #765799  by Widar
 
Det står väl ingenting om att det är NWC? Det hoppas jag verkligen inte att det är för det har jag redan... Något nytt är roligare!

Edit: Jag har mejlat honom och frågat. Vi får se!
 #765801  by danskdynamit
 
Det är chip n dale 2, exitebike och tetris på carten om jag fatta videon rätt. Körs som NWC på 6min 21 sek.
Samla 60 blombilder på chip n dale, klara en bana på exitebike (B mode) och fixa high score i Tetris.
3 bra spel, perfekt.
 #765831  by MilleN
 
Jag såg videon iaf ;) tyvärr har jag bara testat chip n dale 2 lite snabbt och har aldrig varit bra på excite bike men detta blir ett ypperligt tillfälle att försöka :)
 #765901  by Sonefors
 
Tyckte först att det verkade som en rolig men onödig backning. Nu har jag tänkt om och kommer med största sannolikhet att slå till på en kassett när lönen trillar in. Roligt att ha om man t ex har speltävlingar hemma med polarna.
 #766176  by Widar
 
Posted by retroplayerNL
81% of our project has been funded. And we are honered to inform you that Nintendo World Championship 1990 third-place finisher Robin Mihara will play in the Retroplayer.nl championship 2015!
Gött med lite motstånd... ;)

Instagram #sndb.se