• Coolt kickstarter projekt från Nederländerna

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #767953  by danskdynamit
 
Mitt funkar felfritt, än, men får nått konstigt ljud på just exite bike. Verkar va om man byter för många filer för fort...?
Men tetris altså. Nått miljon score lär det inte bli hur mö jag än försöker!
 #768031  by snotcrow
 
Körde en runda igår. Jag är inte ens i närheten av er iaf :) Behöver mycket tetristräning:)

Edit: Kolla på den dumma fonten de har valt på totalen. 8 och 0 ser likadana ut.

Image
Last edited by snotcrow on 28 Oct 2015, 07:02, edited 1 time in total.
 #768034  by snotcrow
 
Nej inget ljud problem. Lirar dock på en retron5.

Tror jag har hittat ett as tråkigt abuse i piff och puff. Har inte testat det en hel runda än.
Men i början finns 4 sånna man ska samla, ta dem och hoppa ner i hålet direkt. Så börjar man från början.
Repeat!
 #768035  by Filurkatten
 
Jag har tagit och hoppar ned i hålet på RR2 också efter första banan.
Verkar inte som om att man får mindre poäng för det.
Skall timea det i veckan om det verkligen är snabbare eller ej. :)

Förövrigt så var min carts etikett rikigt ful, massor med stora bubblor under samt smuts så de ej går att fåbort. :(
 #768036  by danskdynamit
 
Jag har kört både alla 3 banor och hoppat av 1a banan med flit efter ca 20 märken. Det skiljde ca 10 sekunder med fördel för att bara köra bana 1. Ska prova det med de 4 första jag med.

Någon som vet hur poängen räknas i RR2 och EB? Milln du köpte väl även pro tips? Står det något där om det?

Jag har bubblor i min ettikett oxå men inget smuts. Surt..
 #768069  by xeorix
 
Min etikett hade också luftbubblor och var dåligt utskuren och passade överlag dåligt på carten. Charmigt! ;)
 #768222  by poppe
 
Tredje försöket. Bättre ska det bli. Tycker exite bike är svårast.
image.jpeg
image.jpeg (1.96 MiB) Viewed 17206 times

Instagram #sndb.se