• Vi spelar Nes tillsammans | 035 Wizard & Warriors

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

Vilket spel ska vi spela i omgång 35?

Wizard & Warriors
4
57%
Little Samson
2
29%
Little Nemo: The Dream Master
1
14%
 #826469  by Ufouria
 
Ja jag tycker det är lika underbart och mysigt nu som när jag spelade det 2009 (sjukt att det är 8 år sedan!! - känns inte så länge). Ser framemot att spela igen i helgen :D Ser även mycket framemot att spela Iron Sword och WW3 igen. Kommer ihåg att trean hade många svåra och kritiska precisionshopp. Undrar om jag kommer att tycka att de hoppen är lika svåra denna gång.
 #826515  by Ufouria
 
Tack! :)

Nu ska vi spela Iron Sword. Eller hur ;) Ni med! Jag spelade en omgång igår kväll men dog ganska tidigt. Måste lära sig vart man ska gå (skulle även vara bra att läsa manualen) så blir det nog lättare. Det var begränsat med continues i tvåan, på gott och ont. Gott för att man skärper sig när man spelar. Ont för att man måste spela de första banorna mycket mer än de sista och de kommer att bli en transportsträcka när man lärt sig de.
 #826561  by Ufouria
 
Ja det borde jag också passa på att springa igenom igen nu när jag är inne i en WW fas. Fortress of Fear är ruskigt bra. Blir nog att jag spelar klart Iron Sword först och sedan Fortress of Fear. Kommer dock ta lite tid då jag spelar så sällan.

Instagram #sndb.se