• NES-XX-SCN-2 (sic!)

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #829436  by Sol
 
Boken skickad till tryckeriet nu! ;)

Premiär på Spel & Sånt i Norrtälje nu nån gång i februari. Jag kommer vara där och signera lite.
Lindell kommer, Lirod kommer. Och du?
 #829443  by Lirod
 
Woho!
 #829463  by Sol
 
Spel & Sånt har den exklusivt. De lär väl åka dit?
 #829464  by Lirod
 
Ja!
 #830136  by Andreas No 1
 
Releasedatum? Står bara Q1 på SS:s hemsida... Borde väl finnas tillgänglig i Februari om boken är lämnad till tryck?
 #830213  by Lirod
 
Ja, kommer att finnas tillgänglig vid Spel och Sånts öppning av den nya butiken, någon av lördagarna i februari är planen.
 #830713  by Sol
 
Precis som Lirod säger. Lutar mot sista lördagen i februari.
 #830899  by OJJE
 
Har också beställt denna bok! Bara samlat i drygt 7 månader nu på NES så boken kommer nog att läsas från pärm till pärm flertal gånger :)
 #831152  by Sol
 
Kul!

Renoveringen av S&S lokal drar ut på tiden. Premiär i mars nu tyvärr.
Vet inte om de kommer börja skicka ut boken innan dess? Den borde vara klar nästa vecka.
 #831362  by Sol
 
Boken anlände till Spel & Sånt idag! Har själv inte sett den än.

INVIGNINGEN ÄR DEN 24:E MARS!! SES VI DÄR?
 #831589  by Lirod
 
Vi ses där! :D
 #832134  by Sol
 
På lördag smäller det!
 #832165  by Martin
 
Det blir även en panel med undertecknad, Sol och Lirod där vi pratar Nintendo-historia, nya boken, retrospelskulturen och samlande. Som bonus när man köper nya NES-XX-SCN-2 på plats vid invigningen kan man samtidigt köpa 8 bitar på 80-talet: Nintendos marsch in i de svenska hemmen för 99 kr (om någon här på forumet mot förmodan inte redan har den...).

Image
 #832417  by Sol
 
Feedback på nya NES-bibeln kan ni ta i denna tråd om ni vill det.

Hoppas ni gillar den. 60 förbokningar på S&S + att de nog sålde typ 20-30 första dagen?
 #832419  by tokvev
 
Min förbokning skickades idag, hoppas den hinner fram innan helgen! Ångrar nästan lite nu att jag köpte mjukpärmen av första utgåvan när de två uppdaterade utgåvorna enbart är hårdpärm, kommer se skevt ut i bokhyllan :lol:
 #832434  by Andreas No 1
 
Hårdpärm skall det vara! :good:
 #832482  by OJJE
 
Fick också boken idag!! \:D/

Instagram #sndb.se