• Videospelklubbens prylshop i bilder

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #867964  by smaugur
 
Denna tråd tänkte jag att vi försöker dokumentera vad som fanns i Videoklubbens prylshop exempelvis T-shirts, kepsar, Klockor, Nintendo bag, Ryggsäck, muggar, mm.

Så har ni något föremål från prylshopen som ni håller kärt i där hemma så tveka inte, ta en bild och lägg upp den här!
Reklambilder från prylshoppen är givetvis också intressanta!

Image


Image
Last edited by smaugur on 15 Nov 2020, 10:15, edited 1 time in total.
 #867968  by smaugur
 
Jasså där ser man! det visste inte jag! :good: (Jag som alltid gjort det manuellt). Så nu är det fixat! (editerade bort det inlägget). :)
Last edited by smaugur on 15 Nov 2020, 23:20, edited 1 time in total.
 #867991  by smaugur
 
Image
(Bild saxad från fb) Hade jag haft tillgång till det häftet hade jag lagt upp allt här.
 #867992  by smaugur
 
Image

Frågan är dock om denna Zelda handduk är från prylshoppen eller inte???

Jag ser ingen Power play logga, men och andra sidan verkar det inte alltid finnas en sådan med eftersom Super Mario t-shirten inte verkar ha en. :-k
 #868002  by smaugur
 
Underbart! Zelda handduken på bilden är nämligen på väg hem till mig nu, jag köpte den nyss på Tradera för 750kr, Det blev inget budkrig om den vilket jag är glad för. :D (Hemligheten är att Zelda handduken annonsen hade lagts in under Övrigt samlarsaker på Tradera.) Men lika glad är jag för det! :D
Last edited by smaugur on 16 Nov 2020, 14:46, edited 1 time in total.
 #868019  by Gixen
 
Åh, en sån handduk hade jag. Totalt utsliten innan den slängdes :lol:
Tror även morsan har ett gammalt klassfoto där jag har Zelda t-shirten på mig.
 #868023  by Gixen
 
Hittar jag (morsan) bilden så slänger jag upp den :good:
 #868042  by smaugur
 
Ja Gixen det vore riktigt kul att se den bilden! , jag håller tummarana för att den kommer fram. :)

Instagram #sndb.se