• ART GALLERY (lägg upp era spelteckningar här) / Home Made

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #341411  by Ufouria
 
Från andra inlägget i tråden till ungefär den mittersta inlägget på sida 4 finns det ingen "Inläggsrubrik" i inläggen. Kanske har att göra med någon ihopslagning. Nåja det kvittar. Om det mot förmodan skulle finnas en liknande så får den förbli bortglömd.
 #341422  by Vigdul
 
Detta har Roger skrivit i inlägg 3:

Det finns redan en sån här tråd, men jag förstår att om du inte hittade den. Det var Tawny som startade den när han la in teckningar på Metroid han hade gjort när han var liten. Om någon kan hitta den så kan vi fortsätta i den.

Vore ju skoj om man kunde hitta den där gamla tråden och slå ihop dom...
 #448293  by Vigdul
 
Verkar ju som rätt många medlemmar har tillkommit under det senaste året, så jag gör ett femtioelfte försök att återuppliva den här tråden. Fota/scanna tecknar m.m. och lägg upp här!
 #448800  by smid
 
Hittade denna hemma precis innan jag flyttade, vet inte riktigt när den är från men en gissning är 1993 eller liknande.

Image

Fanns några till som jag inte orkade fota fota...
 #455657  by Tamagon
 
Fifasen vad jag myser när jag bläddrar genom denna tråden, ritade sjukt mkt Super Mario och Zelda banor när jag var liten.
Måste hem och rota hos päronen ngn helg :)
 #457056  by wkd!?
 
Argh!

Varför har jag inte kvar mina mega man teckningar som jag ritade i dagis, både banor samt master robots. De skulle ju ha passat perfekt här :D
 #457102  by smid
 
Ja varför har du inte kvar dom? :o Ska gräva fram fler tekningar när jag är hemma. Vet att jag har lite banor till Mario och Sonic som jag ritade ihop. Lava och bomber överallt...
 #457356  by wkd!?
 
Jag vet med säkerhet att jag har några konstiga banor ritade i ett block som jag hittade i sommarstugan förra sommaren :) Det verkar vara någon slags blandning mellan Zelda och Mega Man, om jag inte minns helt fel. Ska leta upp dem nästa gång jag är där :DOG
 #457930  by wkd!?
 
Nice, är det papper och penna eller dator? :)
 #622328  by Vigdul
 
ImageUploadedByTapatalk1370014244.837454.jpg
Samma teckning som i början av denna tråd, nu färglagd (och justerad) i photoshop och utskriven på affischpapper i storformatsskrivare!
 #715055  by tjibynn
 
idag fick jag order av päronen att gå igenom mitt hörn av vinden hemma hos dem så de skulle veta vad som skulle kastas o sparas.
när jag bläddrade igenom ett av mattehäftena från högstadiet hittade jag dessa :)

Image
 #715057  by segasonic
 
Snyggt!

Instagram #sndb.se