• Super Mario World i Rederiet på SVT

  • Diskussioner om allt som rör SNES.
Diskussioner om allt som rör SNES.

Moderator: Moderatorer

 #860303  by segasonic
 
Jag var ju barn när det sändes på TV och hade inte sett allt, så för mig handlade mycket om nostalgi.
Helt klart sevärt även om man längre fram i serien upptäcker att de byter ner sig gällande val av regissör och avsnitten känns mer B.
 #878649  by segasonic
 
Ange ser på Skilda Världar nu.
Lyckades se ett Gameboy i användning när jag gick förbi!
Avsnitt 42 i första säsongen och ganska tidigt i avsnittet. Lyckades inte få tiden.

Edit: Game Gear med i slutet av avsnittet!

Vet att det inte är Rederiet men jag kände ändå att det passade in i denna tråden lite
 #878655  by Ufouria
 
Jag har också börjat kolla på Skilda Världar. Dåliga skådespelare men serien är underhållande ändå. Har inget minne av att jag såg det när det begav sig. Då borde det ju varit ännu roligare när man var i nästan samma ålder som huvudkaraktärerna.

Jag ska hålla utkik efter spelkonsoler, ffa i slutet av första säsongen :good: Jag är dålig på att "kolla" på TV. Jobbar nästan alltid samtidigt eller kollar upp något.
 #878656  by Quarth
 
Har sett massa Nintendo-referenser i Rederiet: Super Nintendo, Game Boy, posters med Golden Eye och Majora's Mask. Till och med Super Mario påslakan! :lol:
 #878821  by Ufouria
 
Orkade inte kika vidare på Skilda Världar. Det var så dåligt. Har börjat kika om House. Känner igen det mesta men okej ändå. I avsnitt tre spelar House Metroid på GBA.

Image

Instagram #sndb.se