• Senaste avklarade SNES-spelet (utan fusk)?

  • Diskussioner om allt som rör SNES.
Diskussioner om allt som rör SNES.

Moderator: Moderatorer

 #677527  by gg3gg3
 
Klarade just donkey kong country, har gett mig in på 2an nu. Initialt kan man ju lugnt säga att uppföljaren är brutalt mycket svårare. O andra sidan är första spelet lite väl enkelt också:)
 #677529  by Lirod
 
Häftigt, jag skulle också vilja ta mig an DKC-serien. Kör du bara igenom spelen eller ska du hitta alla bokstäver med mera?
 #677790  by RobTho
 
Idag körde jag o brorsan igenom Probotector, Soulblazer, Street fighter och Final fight :)

Nu kämpar vi med Vampyrbossarna på Illusion of Time helt UTAN healing potions..

FYFARAO vad svårt.. hur kan man designa en så random boss???? GÅR det att klara utan healing?

BLIR TOKIG!
 #679761  by alexkun
 
spelade igenom battletoads double dragon till snes igen tidigare idag fy helvete vad svårt det e.. har spelat igenom många svåra titlar men detta slår det mesta när det gäller svårighetsgrad..
 #680318  by instinqt
 
Addams Family till SNES avklarat. Det var inte så svårt om man bara var lite lugn, metodisk och hoardade 1ups innan man tog sig an något av 'äventyren' :good:

Sammanfattningsvis en stabil plattformare som ger utmaning och ganska bra replay value genom att det finns så många olika vägar att gå, hemligheter osv :good:
 #681390  by alexkun
 
Du vet att sista bossen i det spelet har en sweet som gör att du kan klara hans första form utan att varken bli träffad eller skadad^^ funkar relativt bra på hans andra form med :-p
 #682027  by stefanrolen
 
Spelade precis ut Skyblazer!
Galet roligt spel, lagom svårt och fantastiskt "fina färger" vilket gör hela spelet trivsamt.

Har du inte spelat skyblazer, gör det!
 #685095  by Oregondanne
 
Pilotwings. Äntligen!! Blev inspirerad av Kacho (Game Center CX) och allt liksom bara flöt på. Efter 21 år...
 #688423  by RobTho
 
Terranigma avklarat! Blev nästan lite känslosam där på slutet. Inte spelat detta sen det var nytt!

Gick i mål på 16:09
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Instagram #sndb.se