• Time trial cup i Super Mario Kart

  • Publicera dina rekord till SNES-spel.
Publicera dina rekord till SNES-spel.

Moderators: Highscore, Moderatorer

 #755570  by DarkLink
 
Kassett lokaliserad, i helgen börjar den stora (svåra) kampen!
 #755572  by Ashaman
 
Ja, det är svårare än man tror, shit, helt yr i skallen efter att ha suttit en dryg timme och nött...
 #755748  by Ashaman
 
Riktigt bra jobbat!

Vi har en ny ledare! KÄMPA ALLA! :)

Edit: Jag och rakis uppskattar om ni påpekar ifall vi editerat fel. Även att man skriver vilken bana och vilken tid man fått så vi bara kan kopiera in tiden, det blir ett sånt jäkla jobb annars! :)
/Ash
 #755766  by Proxan
 
Riktigt imponerande topptider där 0' 00" 00!
 #755770  by vibban
 
Jo jag vettefan vart dom där tiderna kommer ifrån, dom var där när jag köpte kassetten. Fattar att det ser suspekt ut men jag har ingen förklaring till dom :/
 #755885  by vibban
 
Kul med en video, mycket trevligt :) Nu blev jag spelsugen, synd man är på jobbet :( Man skulle haft möjlighet att spela in när man spelar.
 #755890  by Ashaman
 
Allt för att få psykbryt! Jag har kommit fram till att jag inte är bra på det här skitspelet :lol:
 #755911  by Ashaman
 
Njaa, fortfarande tvåa, 3 poäng upp! ;)
Du får kötta nån bana till! :)
Uppdatering ikväll efter jobbet om inte Rakis gör det först! :)
 #755925  by vibban
 
Detsamma, dock vet jag inte hur mycket mer jag har att ge tidsmässigt. Blir spännande det här :)
Last edited by segasonic on 09 Jun 2015, 06:18, edited 1 time in total. Reason: Citera inte senaste inlägget, tack!
 #755964  by vibban
 
Bra jobbat, kämpa på!
Apropå superstart då jo det går och är nödvändigt för att få en bra tid. Börja gasa just före andra lampan tänds så ska du nog se andra tider i slutändan.

Instagram #sndb.se