Tjena! Är det någon som har en ide om vad en Gameboy (originalen) med kartong och manualer (dock inte hörlurar), var boksen och manualen är i mycket fint skick? SCN-utgåva. Gameboy'en i sig själv är i helt ok/begagnat skick. Hörlurar och link cable är inte inkluderat i boxen, dock är frigolitbiten där. Den papplattan (EDIT 2: Det var visst en frigolitplatta ser jag nu, inte papp
) som var på toppen av frigoliten är också inkluderat
Spelet Tetris är också inkluderat. Jag har chansen på att köpa den om någon timmar från nu, så jag håppas att någon har et svar innan då
Jag tar dock gärna emot prisförslag själv om någon inte skulle se mitt innlägg här i dag. Kan vara interessant att veta ca. värde endå
Tack!
EDIT: Jag kan lägga till att jag hittade den här på Tradera:
https://www.tradera.com/item/300203/639 ... topp-skick
Men jag vet inte om det är ett bra pris eller inte. Kartongen på det exemplaret som jag tänker på är finare än det som denne Tradera-auktionen har, dock ser själva Gameboy'en bättre ut i Tradera-auktionen, samt att den också har hörlurar och link cable inkluderat.
EDIT 3: Den blev såld för 2650 norska kronor. Här är någon bilder:
En mycket fin box alltså!
Lite wear and tear är det ju, men totaltsätt i ett mycket fint skick tycker jag. Jag har ingen aning om generell värde, men jag tror inte det är så många SCN märkt Gameboy system boxes kvar, isåfall inte i et sånt här bra skick.
Jag känner nu att jag kanske ångrar mig en liten bit att jag inte låg inn ett högre bud, men kanske den hadde blivit såld för t.ex 3000kr om jag hadde lagt inn t.ex ett bud på 2800kr iställe (mitt högsta bud var 2550 norska kronor), så det är inte säkert att jag hadde fått tag på den själv om jag hadde lagt inn ett högre bud
Aja, roligt att se en Gameboy box i såpass bra skick isåfall tycker jag, och det visar att det fortfarande är möjligt att hitta gamla Nintendo grejer i bra skick som inte samlare redan har fått tag i
Hon som sålde den här Gameboy'en hadde den listat till 700kr i början, så jag tror inte att hon var en Nintendo-samlare isåfall.