• Mekonomen Söderhamn

  • Diskussioner om allt som rör G&W och GB.
Diskussioner om allt som rör G&W och GB.

Moderator: Moderatorer

 #752079  by s_o_n_y
 
Svängde in för lite bildelar i söderhamn på mekonomen.

Då har dom en Outlet hörna som jag sneglade på. Där inne hängde 30st Nintendo Classics "cement factory" och typ 10-15 spiderman.

Frågade va dom kostade. Dom skulle ha 5:- st så jag köpte 5st.

Ett litet tips för dom som vill handla dom däringa småspelen :)

Som denna då:

http://www.ebay.com/itm/Nintendo-Mini-C ... 1743909266
 #752089  by Speedmouse
 
Kul! Då måste jag svänga förbi Mekonomen här i Karlstad bara för att se om de mot förmodan har nåt liknande här. :P
 #752173  by s_o_n_y
 
Haha !

Ja, ja tänkte köpa alla jag också, men jag får nån skämsspärr på sånt där. Så jag tänkte kan vara nån annan som vill ha :)
 #752250  by Pinge
 
Men inte för 5:- din snåle fan!
 #752253  by Ufouria
 
Sånna borde man ha köpt för att ha att skicka med när man sålt något (förutsatt att den går ner i samma kartong som det man sålde).
 #752256  by MilleN
 
Pinge wrote:Men inte för 5:- din snåle fan!
:D
 #752259  by pyton
 
Haha nä 100:- st pfff, s_o_n_y borde få 50% av vinsten ;)
 #752260  by Pinge
 
För att??
Det är djungelns lag som gäller.
Trodde dock sone hade högre moral med tanke på hans utspel i nemo/krutrökstråden (dom som rakas köpte)
:)
 #752261  by Farbror Barbro
 
Mekonomen i Falun kanske har några över. Ring till nummerupplysningen och fråga om adressen vet jag. ;)
 #752263  by Sonefors
 
Moral och moral. Äger man ett ex av ett sällsynt spel som endast finns i 33 exemplar anser jag att man inte bör förstöra för andra samlare som vill ha ett. Det här är lite småroliga nyckelringar som samtliga på forumet blev tipsade om, jag var där 20 timmar efteråt och köpte det som fanns kvar för en struntsumma. Vad jag sedan gör med dessa nyckelringar har knappast med moral att göra. Jag förstår bara inte varför man inte unnar andra samlare ett riktigt samlarobjekt för ett vettigt pris utan hela tiden måste lägga sig i bara för att man anser att det fortfarande är billigt, eftersom det en gång i tiden har sålts likadana objekt för mångdubbelt så mycket. Men den diskussionen behöver inte hamna här. :D
 #752276  by Pinge
 
Hela tiden? :)
Jag var inte ens runner-up så det var inte ens jag som drev upp priset, som för övrigt var ett fyndpris mot andra ex som sålts. Det finns såklart samlare som vill ha dessa nyckelringar oxå.
 #752335  by Sacke
 
Vilket fynd pris! :D

Instagram #sndb.se