• Fråga Dr. Mario N64-relaterade frågor!

  • Diskussioner om allt som rör N64.
Diskussioner om allt som rör N64.

Moderator: Moderatorer

 #325113  by instinqt
 
Du kanske borde överväga att stänka in listan i Excel istället BlaBa :)
 #325116  by BlaBa
 
Det är just därför jag köper snygga kompletta spel att blanda ut mina carts med eftersom att det ska bli lite färg bland allt och då vill man ju att det ska vara snygga färger och inte typ F1 world grand prix som jag hatar utseendet på. Tyvärr så kan jag just nu itne ha mina uppradade eftersom jag aldrig åker till ikea och kollar efter någon bra hylla som jag tänkt ett bra tag nu. Utan istället så ligger det i massa olika kartonger och lite på skrivbordet och i garderoben som en strukturerad oreda. Men det ska förhoppningsvis ändras inom max 1 månad.

Hittar man ett paket med spel som man inte har till ett bra åris så är det klart att man måste slå till att köpa det dock så köper jag nog ändå de flest spelen lösa.

Bilder på min strukturerade oreda kommer strax. :)

EDIT: instinqt - Har funderat på det men som jag skrev har jag det i vanliga fall i ett annat textdokument som itne gick att ladda upp här och där ser det helt okej ut :)
 #325122  by BlaBa
 
Ena sidan av rummet som för övrigt är dagens inköp (3 paket).

Image

Andra sidan där de mesta saker finns

Image

Skrivbordet

Image

Garderob (gömmer sig 1 kartong till bakom de 2 kartongerna)

Image

Någon slags av tv-hylla längst ner

Image
 #325125  by smid
 
Har du thumbnails som inte länkar till något? Man ser ju inget :D

Tycker lite synd om boxarna man ser ligga på hög iaf. Men du skrev iaf att du skulle styra upp det, hoppas det blir bra sedan.
 #325131  by BlaBa
 
Va är thumbnails? :-k

Mas ser ju iaf inget på bilderna så om någon vill hjälpa mig med hur man gör så det blir bra så mottages hjälp! :D

Boxarna innehåller inga spel och är inte i jättebra skicka de flest är inte ens i bra skick utan är sådna boxar jag ska försöka bli av med så gör inget att de ligger så ett tag.

Har stora planer om hur jag ska ställa upp alla mina carts så hoppas det blir bra :D
 #325187  by smid
 
Så här ser det ut hos mig, sjukt tråkigt...

Image
 #325231  by BlaBa
 
Ser ut att vara en massa spel iaf :D

Du har inga dubbletter att byta bort? ;)
 #325237  by smid
 
Inte så många dubletter är jag rädd, inte köpt så många paket med spel jag har faktiskt. Tror att du redan har mina dubletter men fler ändå. Har de boxade på hyllplanet ovan men dom är i så risigt skick att jag håller mig från att posta den bilden :(
 #325279  by Gixen
 
BlaBa wrote:Jag har en lista som jag tror är komplett med alla spel som släpptes av Bergsala, jag har iaf den att gå efter när jag märker vilka spel jag har. Det svåra är ju bara att veta om ett spel är svensksålt när man har enbart carts eftersom av de ca 130 carts jag har så står det endast SCN på ca 10 resten är EUR.
Det svåraste borde vara att pussla ihop kartong/manual för att få det rätt....
Vet iofs inte hur vanligt det är med EUR-kartonger till N64. De jag sett har varit övervägande UKV.
 #325295  by Mango
 
200 spänn för ett N64 i kartong med 4 ospecificerade spel. Låter som en bra deal för mig :D

Vad brukar konsolerna generellt gå för med 3-4 vanliga spel?
 #325325  by smid
 
400 kanske ;)
 #325705  by smid
 
Vilken av dessa gillar ni bäst?

Image

Det finns ju massa av dessa. Den till höger fick jag i julklapp 97 eller liknande och den till vänster fick jag i något spelpaket jag köpt.
 #325716  by Wezper
 
svarta klart bäst :good: kanske skulle ha lirat lite conkes bad fur day i helgen. och sågat huvet av lite teddybjörnar :twisted:
 #325877  by BlaBa
 
Någon som är sugen på kompletta Nintendo 64 spel? I så fall så har jag ett par som jag gärna byter mot Nintendo 64 carts :D

Hoppas det är okej att skriva i den här tråden då inlägget riktar sig till N64 samlar och jag alltså bara vill byta i första hand.
 #325878  by smid
 
Jag har bara dåliga spel du redan har nerpackat i någon låda :(
 #325884  by Wezper
 
har typ halva samlingen utlånad. så blir ingen bild från mej :good:
 #325886  by Arkiv N
 
Spelet jag har lagt ner mest tid på. Undrar hur många timmar man suttit och spelat multiplayer.

Image
 #325892  by Wezper
 
Jo satan vad man lirat goldeneye genom åren.Toalett banan med laser, eller varför inte complex med power weapons \:D/
 #326142  by Sphinx
 
Image
 #326145  by BlaBa
 
Fy fan vilken jobbig.

Nu måste jag sälja alla mina Goldeneye kartonger :(
 #326165  by smid
 
Noooooo jag hade ju glömt den, nu ser jag den igen :(
 #326921  by Kveldulver
 
Såhär ser min N64 samling ut:
Image
Image
Oj, smög visst med lite SNES också...
 #326925  by BlaBa
 
Mycket snyggt !

Men hade varit ännu bättre om man fick se lite framsidor också :good:
 #326928  by smid
 
Blanka och fina kartonger utöver de två mosade på mittenraden. Det ena är ju ett sunkspel som tur är, hoppas att det är så med det andra också. Ser inte då kamerans blixt skymmer titeln och jag orkar inte leta och känner inte igen titeln :)

BlaBa: Aaaaaaawww då måste man ju ta ut spelen från bokhyllan ](*,) ;)
 #326942  by BlaBa
 
Just i det här fallet ser det kanske lite trångt ur men jag menade att man skulle ställa dom så som ständigt stog med framsidan utåt om du inte förstog det :)
 #326944  by smid
 
Då krävs det ju typ tio hyllplan istället, har du dom så? :D
 #326952  by BlaBa
 
Man behöver ju inte ha alla fraåt utan endast en del så man får lite mer färg. Och faktum är att jag faktiskt har alla (som är i bra skick) med framsidan framåt just nu lite överlappande dock så är det ungefär bara 15 spel eftersom jag mest samlar på carts :yes:
 #326954  by smid
 
Vad jag såg på dina pyttesmå bilder så va det bara några tomma boxar som låg på hög, stackarna :(

Missade du att ladda upp någon bild eller gjorde du som grodan och postade bilder på en skämtsamling? :)
 #326962  by BlaBa
 
Ne, jag gjorde rent och gick igenom samlingen i söndags och då valde jag även att ställa upp de finare boxarna som stog på skribordet förut på min fönsterbräda så nu kan jag kolla på dom och njuta när jag vill , nu ska jag bara skaffan en hylla med ca måtten 200x70x40 med helst glasdörrar så ska jag få ordning på cartsen också ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Instagram #sndb.se