Gsmhacker wrote:jag gjorde en sånhär lista dock va det allt i tv-spelsväg inte bara nes kanske ska leta upp denKlart du ska
Moderator: Moderatorer
Gsmhacker wrote:jag gjorde en sånhär lista dock va det allt i tv-spelsväg inte bara nes kanske ska leta upp denKlart du ska
Tawny wrote:det blir lite svårt med manualerna eftersom alla har olika många sidor...
jag har nån manual där det bara är typ 4 sidor och den väger som ett frimärke praktiskt taget, sen har jag nån uber-fet manual som väger som ett spel praktiskt taget
Sanna wrote:Så bara konsoll + strömadapter väger ca 1826 g, alltså är det svårt/omöjligt att komma under 2 kg om man ska skicka en konsoll med båda kablarna.Det sura är väl att det inte finns något viktintervall för tre frimärken, dvs 16,50 kr. Intervallet borde vara vid cirka 150-200 gram. Bra för kunderna, sämre för Posten.
Oftast vill man ju ha med en handkontroll oxå.
När det gäller kassetterna är det riktigt surt att de bara väger något gram över 100 g. Posten borde ändra sina viktindelningar så det bara kostar 11:- att skicka ett NES spel.
Det bästa är att köpa 2 NES spel åt gången så betalar man bara frakt för det ena.
Tawny wrote:den här tråden måste vara den nördigaste på hela forumetJag tar det som en komplimang
Gsmhacker wrote:TV-sladd -RF-sladd ju.
antennsladd heter det ju :idea:
Snutteliten wrote:vad står rf förGsmhacker wrote:TV-sladd -RF-sladd ju.
antennsladd heter det ju :idea:
Snutteliten wrote:Ingen aning.'
Snutteliten wrote:Går bilderna på radio frekvens??Radio = att överföra signaler trådlöst. TV-signaler är ju en form av radio de också. Så när de tas emot av en antenn så skickas de via en...radio-kabel (för antennen förändrar inte signalen, utan tar bara emot den i samma "radio-frekvens" som den sänts)
Skumt namn på det iaf.
torsten.r wrote:Och vad lärde man sig av det här?Ja, om man skicka den förra året.
Jo, Att man bara behöver betala 11kr i frakt om man skickar Ice Climber eller Ice Hockey med bristande emballage
torsten.r wrote:Här kommer mitt första inlägg på det här forumet. Och kanske ett av de onödigaste inläggen, men jag ursäktar mig med att jag precis köpt en digital hushållsvåg och att jag egentligen borde sitta och plugga.Du gillar inte ditt ämne särskilt mycket va?