• ART GALLERY (lägg upp era spelteckningar här) / Home Made

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #114648  by sirhenk
 
Tackar!
Ja, jag skulle tippa på att det var runt 1995-1996 kanske.
Då man spelade och ritade som mest. =) 8)

 #116019  by Copy_con
 
Hmm, vad är det för lila vampyr Mario på bilden? :D

 #116149  by chris_vain
 
Vigdul wrote:Min dotters första installation betitlad "Skeletor Har Fastnat Med Foten i Mega Drive II"
BILD
Det påminner lite om en upplevelse jag hade för många många år sedan. jag satt i mitt rum o skulle slänga igång Braindead men på nåt lustigt sätt fick jag inte in filmen i videon,fattade inte varför så jag la mig på golvet o lyste in i videon med en ficklampa o vad fick jag se där inne, jodå en stor matsked o allt annat möjligt som lill-syrran på nåt sätt hade matat in. :lol: :lol:

 #116151  by rogerxy
 
På en fotbollsträning en gång för många år sedan så skulle vi se en instruktionsfilm så tränaren hade med sin video hemifrån. Den funkade dock inte så han skruvade upp den.
-"Va fa..." säger tränaren förundrat när han drar upp en jävla galge ur videon :lol:

Det var en lite udda upplevelse

 #116154  by Andreas No 1
 
Roger: Låter som att du spelade i AIK-Solna, de gillar galgar... :lol:

Brukar köra upp galgar i rumpan på nya spelare vid inkilningar... :lol:

 #116243  by Snutteliten
 
Minstingen hade en tendens att stoppa Barbie-ben o -armar i videon hela tiden. :lol: :lol:

 #116634  by Early90s
 
Luzur wrote:ja ja blir ju väldigt lessen när man anstränger sig att rota igenom 2 ton julkort och andra papper för att hitta teckningar ifrån slutet av 80-talet :lol:

just nu sitter ja och dricker whiskey för att dämpa ångesten. :P
När jag läste det här hörde jag Alphavilles "Forever young" i mitt huvud :cry: Feel that sometimes too... Om jag helt missuppfattat inlägget så ber jag om ursäkt i förväg.

 #116897  by Luzur
 
"Forever Young" är ju bra men det ska vara "Dont Cry" med Guns & Roses om man ska ångestsupa rejält i en nersläckt lägenhet alldeles ovårdad och i bara kallingar/nätbrynja en tisdag eftermiddag :lol:

sen så ska man nog itne ta mina inlägg som dagens sanning direkt ;)
 #137949  by Vigdul
 
Hittade detta klotter på ett gammalt skolpapper från 7:an

Image
Image

Förmodligen ritade jag det kort efter att jag vunnit en Lynx på Stor & Liten genom att köra BMX i California Games 8)
 #138036  by Vigdul
 
Kanske inte något mästerverk direkt, men i brist på andra bidrag till den här tråden tar man vad man har. Det är ett sätt att bumpa den och få upp ögonen på talangfulla nykomlingar.

edit: vad hände med johannas bidrag?
 #138068  by sandybell
 
Vad grymma teckningar alla har gjort! Jag ritade nästan aldrig när jag var barn... mina syskon däremot är grymma på att måla. Min lillasyster har målat Mario på väggen i vår trappa :love:

NNN1: Gillade Kid Icarus-bilden! :good:

Instagram #sndb.se