• En ny svensk highscore/tävlingscommunity (Edit: smygpremiär)

  • Publicera dina rekord till NES-spel.
Publicera dina rekord till NES-spel.

Moderators: Highscore, Moderatorer

 #316845  by Frezy_man
 
Du borde göra spela in ett ice climber rekord på PAL istället.
Har du en bild på ditt rekord någonstans?
Hur lång tid tar en 1.5 miljoners sittning?
 #316867  by Silvervirvelillusion
 
Frezy_man wrote: Silvervirvelillusion: Nice. HAr du inte tiderna sparade på minneskortet då? Det är bara fota dom. Det är så jag har gjort. Risken finns ju att minneskortet inte är så dugligt längre dock. Har du postat dina tider på t ex Mariokart64.com någon gång?
Glömmde skriva att de rekord tider jag lade upp är på NTSC utgåvan... Så det betyder väl att tiderna är mindre imponerande än de först såg ut att vara :DOG
Ser inte vart du menar att det är felstavning dock. Kan du säga vart så ska jag ändra.
Jag trodde det var skrivfel (inte stavfel) på MC2-tiderna och någon mer eftersom de tiderna skulle vara såpass nära världsrekordet att det kändes mindre troligt med tanke på tiderna överlag. Men nu när jag vet att de är NTSC blev det lite klarare.

Jag vet att det bara är att fotografera av dem, jag ville bara skriva att jag inte gjort det eftersom det krävs. Jag har dock ingen kamera alls just nu, så det blir lite mer än bara att få det fixat.
 #316903  by Pinge
 
frezy: finns nog en bild i tråden för ice climber tävlingen!
minns inte hur lång tid det tog....40minuter kanske..
 #317269  by Frezy_man
 
Då hade det inte blivit en allt för seg high score video om den bara är 40 minuter. Grävde fram den gammla Ice Climber tråden. Ingen bild :( Men ditt rekord får stå tills vidare ;)

Silvervirvelillusion: Jag kan ju lägga upp dina tider ändå. Hade varit nice med lite PAL tider ju. För de är väl inte allt för långt upp på rankinglistorna på Mariokart64.com antar jag. Fast det vore ju bäst med bild, Låna gärna en kompis kamera.

Jag får ta och köpa ett SNES PAL och mario kart så jag får konkurera med den versionen någon gång.
 #322278  by WERY
 
Vi måste lägga till dig som player manuellt. Därför är det bra om du har klar all den info som ska stå på raderna när du läggs in
 #329596  by Frezy_man
 
Skogur: Är det något särskilt rekord du vill ha med så är det bara maila mig eller PMa

Bara lite statusupdate - Det har varit massor i samband med högskolestarten som jag har valt att prioritera men jag har försökt hinna läsa lite webdesign och lista ut hur jag ska få en ordentlig adress till sidan. Freewebs suger ibland. Men min tanke är att komma med nya uppdateringar inom kort ;)

Instagram #sndb.se