• Spel med flera varv (PAL)

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #540285  by segasonic
 
På de jag har blir det bara buzzy beetles oavsett hur många ggr du varvar dem.
 #540317  by Ashaman
 
Sanna wrote:Jaså? Jag har fått en snygg ending varje gång efter första varvet gunsmoke. Kan det inte varit för att du råkat trycka på någon knapp som att ending har stoppats och tagit dig direkt till startskärmen?
Jag vet inte riktigt faktiskt.. länge sen jag spelade det nu.. får testa mig fram nästa v när jag får lite tid över :P
 #540322  by Ufouria
 
Jag är oxå lite nyfiken. Om jag får tid kanske jag testar i helgen. Får bara inte glömma bort att man måste se till att använda continues. Är det förresten begränsat med continues i Gunsmoke?
 #540549  by Ashaman
 
Mig veterligen obegränsat med continues. Var inte så duktig på det som barn, kom som längst till fjärde banan då.. Oj vad jag dog ;)
 #541858  by Lakanman
 
Hade inte en aning om att man skulle klara Gun.Smoke tre gånger.
The game has to be completed three times in order to get the best ending, in which a simple message says "THE END."
 #541880  by smid
 
Vad står det annars? :D
 #541947  by RetroMask
 
För 6-7 år sen tänkte jag ta ett poängrekord Gun.Smoke. Lättast är antagligen att bara loopa första banan, dvs att aldrig ta wantedskylten men jag tyckte det kändes alldeles för billigt och tråkigt att plocka ihop poäng på det viset. Tyvärr fick min poängjakt ett abrupt slut när jag möttes av ett "The End" istället för "Push Start" efter slutsekvenserna på tredje varvet. Samtidigt kände jag mig ganska ensam om att ha klarat Gun.Smoke på riktigt. Jag menar, vem fasen orkar köra igenom spelet 3 varv förutom en idiot som jag själv? :)
 #549487  by GHFear
 
Någon som vet om där är flera varv på SMB2 (den riktiga japanska versionen)?
Har inte klarat spelet än, så jag vet inte :/ Kan kanske försöka klara det, men det är enormt svårt.

Hör av mig när jag klarat det.
 #549613  by GHFear
 
Tack för svaret BelfegorC4 :)
Bra o veta!

Instagram #sndb.se