Skulle vara kul att se NES-CPU-XX numret.

Moderator: Moderatorer

Sol wrote:420 000 i Sverige enligt Martins bok.Min SCN konsol är närmare 423000

Da Bear wrote:PE3449292Jag har ännu några hundra tusen högre på en av mina enheter, SCN. Skrovlig ovansida, föga förvånande. Hur många nummerserier kan det ha funnits för Europa? En för PAL-A och en för PAL-B, eller fler än så?
Det är alltså - 3 miljoner, 449 tusen, 292
Måste vara en väldigt sen maskin
Edit: Slät under, skrovlig på ovansidan.

förmodligen ett bra resultat.
 förmodligen ett bra resultat. Tyvärr, så så märkte jag inte på bilden i annonsen att den övre delen av konsollen har blivit ersatt med en aftermarket/3rd party del (färgen på den är lite mer silver jämfört med den originale gråfärgen som NES konsoller har), jag så det först när jag fick hem konsollen. Ellers är allt annat på konsollen originalt utifrån vad jag kan se isåfall
 Tyvärr, så så märkte jag inte på bilden i annonsen att den övre delen av konsollen har blivit ersatt med en aftermarket/3rd party del (färgen på den är lite mer silver jämfört med den originale gråfärgen som NES konsoller har), jag så det först när jag fick hem konsollen. Ellers är allt annat på konsollen originalt utifrån vad jag kan se isåfall  Jag har inte fått tagit mig tid till att testa något spel i den än, men jag har testat att power-knappen ljusar upp när man slår den på
 Jag har inte fått tagit mig tid till att testa något spel i den än, men jag har testat att power-knappen ljusar upp när man slår den på  Han som jag köpte den av sa att spelen fungerar av och till, så jag gissar at 72pin connectoren är sliten, men konsoller borde fungera isåfall!
 Han som jag köpte den av sa att spelen fungerar av och till, så jag gissar at 72pin connectoren är sliten, men konsoller borde fungera isåfall!