• High score-tävling i Balloon Fight - Balloon Trip

  • Publicera dina rekord till NES-spel.
Publicera dina rekord till NES-spel.

Moderators: Highscore, Moderatorer

 #748817  by toffe-86
 
Hmmm detta blir nog mitt slutgiltiga bidrag till den här tävlingen, har blivit helt besatt av att varva mätaren i detta spel.
Får över 300 K var tredje försök nu men här är bästa iaf. Riktigt nöjd med tanke på att jag aldrig trodde jag skulle komma upp i 200 K ens, men nu måste jag säga att man bemästrar spelet en smula.
http://s1127.photobucket.com/user/toffe ... sort=3&o=0
 #748922  by DAVE
 
Riktigt roligt spel att tävla i. Synd bara att en omgång tar så sjukt lång tid :(
Bra jobbat toffe-86 som måste haft ett jävligt bra tålamod :) Imponerande :)


Ser fram emot nästa tävling :D

Image
 #748988  by rakapparat
 
Snyggt jobbat Dave, kul att du försökte slå toppen.

Stort grattis till dig Toffe-86! Pm kommer till dig för välförtjänt vinst samt diplom. Kommer dock om nån dag, är iväg på jobb just nu.

Nästa tävling kommer upp om några dagar!

Tack till alla som deltog! Hoppas ännu fler tävlande i nästa tävling.
 #749051  by toffe-86
 
Vikeskar, trodde du kände mig bättre än att jag fuskar, hatar ju det. Har faktiskt ett race på 525K på mobilen filmat rätt på tvn.
Tror dock att jag la mest tid denna gången för är ganska säker på att jag inte är bästa spelaren här inne.
Men när som helst kan jag visa en omgång med 400K, ge mig bara 5 försök. :good:

Är dock iponerad av dave, kändes inte som han la ner allt för mkt tid för att nå till en halv miljon......
 #749153  by toffe-86
 
Som jag sa tidigare så kan jag inte sluta innan mätarn är slagen, för 5 min sen fick jag 930830 å en halv neskontroll IP med den highscoren....eller blev en liten spricka men det lät fräckare.
Lägger hela påskhelgen om jag måste!
 #749194  by Ashaman
 
Det ska vi! :)

Edit: ska ändra in resultaten i förstaplatsen bara, det jag syftade på ovan! :)
Edit igen: ser att Rakis fixat! :)
Ny tråd kommer snart! :) finns f.ö inga highscores på det spelet ännu! :good:

Instagram #sndb.se