Gillar sätter du spelar på! Avslappnat och coolt! 
Keep it up!

Keep it up!
Moderator: Moderatorer

Konstigt hur man kan få bilder av hur rummet såg ut och allt annat runtomkring. Skulle kunna vara bara 10 år sedan, fast det i själva verket är över 25 år sedan.
 Konstigt hur man kan få bilder av hur rummet såg ut och allt annat runtomkring. Skulle kunna vara bara 10 år sedan, fast det i själva verket är över 25 år sedan.

Bara att fortsätta att nöta. Tillslut blir det lätt
 Bara att fortsätta att nöta. Tillslut blir det lätt  Får aldrig ge upp på en slutboss, ffa inte när det är oändligt med continues. Jag gav iofs upp med Rygar (SCN versionen) fast där var man ju tvungen att springa tillbaks till berget efter varje död för att fylla på. I dagsläget med en Retron hade man ju kunnat fuska och sparat med fulla bägare och energi inne hos slutbossen
 Får aldrig ge upp på en slutboss, ffa inte när det är oändligt med continues. Jag gav iofs upp med Rygar (SCN versionen) fast där var man ju tvungen att springa tillbaks till berget efter varje död för att fylla på. I dagsläget med en Retron hade man ju kunnat fuska och sparat med fulla bägare och energi inne hos slutbossen   Det skulle ta emot att använda save state men just på Rygar skulle jag göra ett undantag. Enda spelet där jag skulle tycka det var tillåtet. Är ju så mycket tur som behövs på den slutbossen. Hur skicklig man än blir på att dansa runt has flugor så är utspotten oförutsägbara och då det krävs så många träffar så behövs det att han spottar lite rätt (alltså man måste ha turen med sig).
 Det skulle ta emot att använda save state men just på Rygar skulle jag göra ett undantag. Enda spelet där jag skulle tycka det var tillåtet. Är ju så mycket tur som behövs på den slutbossen. Hur skicklig man än blir på att dansa runt has flugor så är utspotten oförutsägbara och då det krävs så många träffar så behövs det att han spottar lite rätt (alltså man måste ha turen med sig). Segare spel får man leta efter. Det kan väl inte varit roligt ens när det begav sig? Tacka vet jag Soccer till Intellivision
 Segare spel får man leta efter. Det kan väl inte varit roligt ens när det begav sig? Tacka vet jag Soccer till Intellivision  
toffe-86 wrote:Säg till när du får lite mer tid så håller jag på det spelet.Jag har tid nu att ta itu med Mach Rider. Testade ett par ggr igår kväll. Kändes ju helt omöjligt. Kom bara förbi första banan (i Fighting mode) fast jag tror inte man ens kan "dö" på den banan
Så här hade mexicanrunner kraven för att besegrat mach rider.
Winning Condition
-Fighting Mode: Beat Level 20
-Endurance Mode: Beat Level 11 (92 Km.)
-Solo Mode: Beat Level 11 (95 Km.)
 Först på bana två ploppar det upp tre hjälmar som speglar antalet liv man har. De hjälmarna försvann riktigt fort.
 Först på bana två ploppar det upp tre hjälmar som speglar antalet liv man har. De hjälmarna försvann riktigt fort.

Bland de bättre castlevania-spelen faktiskt i min mening!
 Bland de bättre castlevania-spelen faktiskt i min mening!
Lennox wrote:Landa planet har jag däremot aldrig lyckats med...Använd Power Glove.