Double Dragon 2 med en kompis i ~6 timmar. Alltid är det någon av oss som klantar sig på plattformandet och dör sen dör den som lever på de jävla ninjorna i sista rummet  ](https://sndb.se/images/smilies/eusa_wall.gif) Min polare överlevde till sista bossen en gång och lyckades få in 3 knän...jag kollade en speedrun, det krävs 4 efter att bakgrunden ändrats
  Min polare överlevde till sista bossen en gång och lyckades få in 3 knän...jag kollade en speedrun, det krävs 4 efter att bakgrunden ändrats   

Jag gillade spelet fram till man skulle göra någelunda exakta plattformshopp. A+B för att hoppa? Skräp.
Köra lättaste för att öva på hoppandet? Nope, spelet tar slut innan det så öva får man göra på medium och då kan man lika gärna köra hard med en gång för annars får man ju inte möta sista bossen 

Vi ska iaf ta skiten på onsdag kväll!

](https://sndb.se/images/smilies/eusa_wall.gif) Min polare överlevde till sista bossen en gång och lyckades få in 3 knän...jag kollade en speedrun, det krävs 4 efter att bakgrunden ändrats
  Min polare överlevde till sista bossen en gång och lyckades få in 3 knän...jag kollade en speedrun, det krävs 4 efter att bakgrunden ändrats   
 Jag gillade spelet fram till man skulle göra någelunda exakta plattformshopp. A+B för att hoppa? Skräp.
Köra lättaste för att öva på hoppandet? Nope, spelet tar slut innan det så öva får man göra på medium och då kan man lika gärna köra hard med en gång för annars får man ju inte möta sista bossen

Vi ska iaf ta skiten på onsdag kväll!

Gillar alla tre men ettan är sjukt störande på stället där man blir utputtad av stenarna i väggen. Känns helt random. Trean som jag först tyckte var svårast (dog i första rummet första gången jag spelade) är lättast och nästan roligast då det inte finns några störande moment i det.
 Gillar alla tre men ettan är sjukt störande på stället där man blir utputtad av stenarna i väggen. Känns helt random. Trean som jag först tyckte var svårast (dog i första rummet första gången jag spelade) är lättast och nästan roligast då det inte finns några störande moment i det.

Men det är ett bra spel
 Men det är ett bra spel  
 Hade gärna gjort ett nytt försök med Top Gun 1, men har bara en ny/ospelad kassett, så det går bort. Även om det också är svårt så minns jag det som betydligt lättare än Second Mission.
 Hade gärna gjort ett nytt försök med Top Gun 1, men har bara en ny/ospelad kassett, så det går bort. Även om det också är svårt så minns jag det som betydligt lättare än Second Mission. För många spelkassetter att välja på!
 För många spelkassetter att välja på! Amazon Man är också rätt läcker.
 Amazon Man är också rätt läcker. 

Dessutom dog jag flera gånger under det kapitlet. Gubben känns lite stel att styra men jag tror jag vänjer mig. Såg på youtube videon att spelet är långt
 Dessutom dog jag flera gånger under det kapitlet. Gubben känns lite stel att styra men jag tror jag vänjer mig. Såg på youtube videon att spelet är långt  Som tur är verkar det som att spelet sparas väldigt ofta så jag får spela det under lång tid. Förhoppningsvis är jag klar till jul
 Som tur är verkar det som att spelet sparas väldigt ofta så jag får spela det under lång tid. Förhoppningsvis är jag klar till jul  

Blir 5-15 min per spel. Antingen ledsnar jag för att jag dör eller så känns det för mediokert och meningslöst. Kommer nog aldrig tycka det är roligt att spela TV-spel igen. Korta GB spel möjligtvis. Tycker överlag att GB > NES > SNES > än allt annat som är längre än 1-2 timmar. Ett spel som är längre än 2 timmar orkar jag inte ens ge en chans
  Blir 5-15 min per spel. Antingen ledsnar jag för att jag dör eller så känns det för mediokert och meningslöst. Kommer nog aldrig tycka det är roligt att spela TV-spel igen. Korta GB spel möjligtvis. Tycker överlag att GB > NES > SNES > än allt annat som är längre än 1-2 timmar. Ett spel som är längre än 2 timmar orkar jag inte ens ge en chans  

Hittade den tillslut men då hade musten försvunnit.
  Hittade den tillslut men då hade musten försvunnit.