• Vi spelar NES tillsammans | 049: Ice Hockey-turnering

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

Vilket spel vill du köra i omgång 49?

Swords and Serpents
3
17%
Ice Hockey
8
44%
Balloon Fight
7
39%
 #864954  by Omega Supreme
 
Jo fast det beror ju endast på att du lottades in i andra rundan och andi hade oturen att hamna på sidan som riskerade att hamna i första rundan vid förlust :lol:

Jag tycker man spelar om placering oavsett om man har mötts tidigare så blir det mer matcher och mer prestige plus chans till revansch :good:
 #864959  by snotcrow
 
GG omega! Du är en bra kvick man på isen.

Jag var så fokuserad på att ta bilden, så la aldrig slutresultatet på minnet.
Och poängtavlan blinkar i slutet. Men vill minnas 14-7 till tjeckoslovakien?
Image

Uppdaterat med preliminärt resultat:
https://challonge.com/hjnr4hsd
 #864962  by Sonefors
 
Jag tycker det är fusk att jag lottades in i första rundan medan alla andra (förutom @Ludu :D ) gick direkt in i andra. Jag kräver omlottning :lol: Alla andra som förlorade andra rundan (förutom @AndiOne ) var ju kvar i andra rundan! :o 8)
 #864966  by Omega Supreme
 
Kommer @mackan vs. @Ashaman att kunna ses på Twitch?

Det här är den bästa sporten jag har sett under coronaperioden. Man är ju rätt hockeytörstig nu i slutspelstider alltså..... :D
 #865034  by mackan
 
@Ashaman Funkar typ 21:00 för dig, eller blir det för sent?
 #865041  by mackan
 
Kanon :good:
Då startar jag ett rum lagom till 21:00
Stefan_L wrote: 24 May 2020, 13:51 Var det på Switch ni spelade :? Det missade jag helt... varför är det här i NES-delen av forumet, hade varit kul att testa att spela online med Switchen för det har jag aldrig gjort :$
Det är väl för att det fortfarande är ”vi spelar NES tillsammans, råkade ju bara vara så att alternativet fanns att spela det online liksom :p
 #865052  by mackan
 
kl 21:00 blir det match mellan mig och Ashaman, se matchen på twitch.tv/brillsnok
 #865055  by Omega Supreme
 
Dra mig baklänges! Turneringens match spelades precis mellan @mackan och @Ashaman.

Vilken comeback!!!

Mackan satt och sprutade champagne i sista periodpausen, och så kommer Asha tillbaka!!!!
 #865056  by mackan
 
Ja, helt sjukt :p
Roligaste matchen jag lirat under turnén.
Här kommer en repris:


  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Instagram #sndb.se