Även om Empire inte når upp till New Hope i mina ögon är det fortfarande ett kul spel
 Även om Empire inte når upp till New Hope i mina ögon är det fortfarande ett kul spel 
Moderator: Moderatorer
 Jag blev till och med lite orolig att jag på nåt konstigt sätt kommit åt Easy igen men icket
 Jag blev till och med lite orolig att jag på nåt konstigt sätt kommit åt Easy igen men icket  Extraliv överallt och inte lika smockat med fiender. Mycket lättare bossar oxå, det är inte varje dag man får Zangief-a ihjäl en Rancor som Chewbacca
 Extraliv överallt och inte lika smockat med fiender. Mycket lättare bossar oxå, det är inte varje dag man får Zangief-a ihjäl en Rancor som Chewbacca  

Här snackar vi gömd pärla av bästa sort! Riktigt långt var det oxå men tack vare lösenord BEHÖVER man inte kötta sig från start till mål i ett svep. Dock hade jag svårt att slita mig så det blev ett långpass, riktigt jäkla kul
 Här snackar vi gömd pärla av bästa sort! Riktigt långt var det oxå men tack vare lösenord BEHÖVER man inte kötta sig från start till mål i ett svep. Dock hade jag svårt att slita mig så det blev ett långpass, riktigt jäkla kul 

vilken svårighetsgrad kör du på när du spelar Empire? Har du några tips på hur man hanterar kaoset eller har du, som jag, mest bara tur? Som jag skrev innan känns det som att framtida varv blir på Easy men du kanske vet något jag har missat
 vilken svårighetsgrad kör du på när du spelar Empire? Har du några tips på hur man hanterar kaoset eller har du, som jag, mest bara tur? Som jag skrev innan känns det som att framtida varv blir på Easy men du kanske vet något jag har missat 

Jag lär undvika hard mode om jag ska behålla de fina minnen jag har av spelet
 Jag lär undvika hard mode om jag ska behålla de fina minnen jag har av spelet 
 Efter ett försök på normal där jag fick storstryk av Catwoman hörde jag att det var skillnad på de olika sluten. Därför körde jag på svåraste istället men märkte ingen större skillnad
 Efter ett försök på normal där jag fick storstryk av Catwoman hörde jag att det var skillnad på de olika sluten. Därför körde jag på svåraste istället men märkte ingen större skillnad  På ett försök hade jag ett ynka slag kvar på Pingvinen när han golvade mig på min sista continue
 På ett försök hade jag ett ynka slag kvar på Pingvinen när han golvade mig på min sista continue ](https://sndb.se/images/smilies/eusa_wall.gif) Efter det återvände jag med 5 liv och en continue kvar så det var inte lika nervigt.
 Efter det återvände jag med 5 liv och en continue kvar så det var inte lika nervigt.
 Sista banan kan bli rätt klurig.
 Sista banan kan bli rätt klurig. Det är så vansinnigt kul! Ett av de få spel jag körde om och om igen och tillåme klarade på hard för att alla banor var så pass inövade. Det bör absolut spelas av alla som har ett SNES och gillar run and guns
 Det är så vansinnigt kul! Ett av de få spel jag körde om och om igen och tillåme klarade på hard för att alla banor var så pass inövade. Det bör absolut spelas av alla som har ett SNES och gillar run and guns 
 Kontentan är att både solnedgångsridning och vilda pistoler är cowboyföreteelser som bör upplevas
 Kontentan är att både solnedgångsridning och vilda pistoler är cowboyföreteelser som bör upplevas 
 .
.
 Jag hade fått för mig att Hard Corps skulle vara det svårare spelet men i sann Konami-anda får man inte se det riktiga slutet förrän hard mode är avklarat och hard mode i Super Probotector är inte att leka med
 Jag hade fått för mig att Hard Corps skulle vara det svårare spelet men i sann Konami-anda får man inte se det riktiga slutet förrän hard mode är avklarat och hard mode i Super Probotector är inte att leka med 
 Hard mode var i min mening lite väl svårt, i synnerhet om man tappar sina vapen på fel ställe, så framtida varv blir nog på det allmänt trevligare men fortfarande utmanande normal
 Hard mode var i min mening lite väl svårt, i synnerhet om man tappar sina vapen på fel ställe, så framtida varv blir nog på det allmänt trevligare men fortfarande utmanande normal