Häftig!
Synd att den inte går spela på.

Moderator: Moderatorer

Smart Cat wrote:92-01-30 = Tidig titel = troligtvis plastask eftersom pappinnerlaysen kom senareHar haft spelet sen det var nytt och jag kan bekräfta att det är den gamla härliga manualmördarplastinserten som gäller i första utgåvan (om det nu finns fler).
 Men man vill inte heller ersätta de med nyproducerade pappersboxar. Eller vill man det?
 Men man vill inte heller ersätta de med nyproducerade pappersboxar. Eller vill man det?   Nu blev jag nästan lite fundersam. En böjd manual i original plastask eller en finfin rak manual i en nypro box - det är frågan! Har tidigare varit emot nyprosarna men om man tänker efter kanske de är att föredra.
 Nu blev jag nästan lite fundersam. En böjd manual i original plastask eller en finfin rak manual i en nypro box - det är frågan! Har tidigare varit emot nyprosarna men om man tänker efter kanske de är att föredra.
 Något som är rätt snyggt är att ha ett hyllplan rätt nära taket och längs alla väggarna och ställa saker där. Men det skulle ansamla sjukt massa damm. Men det är snyggt!
 Något som är rätt snyggt är att ha ett hyllplan rätt nära taket och längs alla väggarna och ställa saker där. Men det skulle ansamla sjukt massa damm. Men det är snyggt!
 Den enda nackdelen är att det blir mycket damm (men spelen är i skyddsboxar iaf så för de borde det vara okej). Drömmen är att ha några hyllor typ som Billys smala DVD hylla (1 dm bred) högt upp nära taket fast då vinkla hyllan horisontellt och ha små glasdörrar på. Sedan placera och displaya de små liven med ansiktet framåt/utåt i den.
 Den enda nackdelen är att det blir mycket damm (men spelen är i skyddsboxar iaf så för de borde det vara okej). Drömmen är att ha några hyllor typ som Billys smala DVD hylla (1 dm bred) högt upp nära taket fast då vinkla hyllan horisontellt och ha små glasdörrar på. Sedan placera och displaya de små liven med ansiktet framåt/utåt i den.

Miller wrote:Men, här är det skumma. Testade min nya kassett och spelade till bana 1-4, stängde av, tog ur kassetten, satte i den direkt igen och sparfilen var kvar. Trodde det var lugnt men när jag slog igång spelet idag var alla sparfiler raderadeJag vet inte var minnet sitter eller vad det heter. Men du kan plocka ut att batteri ur kassetten och direkt ersätta det med ett nytt och ändå behålla dina sparfiler.