• Dokumentär om NES

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#59406  by Bonomaul

Kan du inte slänga ut screening-versionen då? Eller är det för riskabelt?

#59940  by Kreese

Ja eller en teaser från den "färdiga" filmen i alla fall! Med lite flashar från folket som är med mm. Är grymt nyfiken! :D

#59949  by Frezy_man

wow! lite smygtitt hade ju varit grymmt :D ;)

Kul att besöket hos mig uppskattades. Det var kul att ni kom. Hade ju sovit 8timmar på 3 dygn men det gick ju ganska bra som tur var.

BTW. Ska ta tag i sändning av speedruns, bilder och filmer nästa vecka då jag är ledig. För jag har haft ganska fullt upp ett tag =/
Vi får väl vara glada om dokumentären kommer att visas på SVT. Det vore ju skitkul! Finner inga ord för att förklara längtan till att se den färdiga filmen =)

#60032  by Andreas No 1

Tord: Nice, jag är sjukt spänd av förväntan! Kommer att skicka en bild på mig (back in the 80-s med Nintendo-kläder, fylld av passion) :)

#62416  by Tawny

*bump*

hur går det? kan man få en update?

tord, kan du lägga ut nån form av "prewiev"? hade varit kul som attans att se...

#62440  by Andreas No 1

Ja, ge oss en update Tord! Hur har det gått? :)

#63841  by Andreas No 1

UPDATE Pls! :)

#63880  by Super-Marko

ja han lär nog inte hänga på forumet så mycket.,

Nån som har kvar hans mejl kan mejla? jag rensade i inboxen och har lycktas radera mejlen från han!

#64043  by Super-Marko

ofan men då antar ajg att du redan har mejlat och jag sliper? :wink:

#64048  by rogerxy

Super-Marko wrote:ofan men då antar ajg att du redan har mejlat och jag sliper? :wink:
Maila om vad? :?

#64582  by Kreese

Fråga hur det går och om de redigerat materialet osv? :)

#64612  by Super-Marko

exakt!

#66235  by Tord Danielsson

Hej allihop,

Ursäkta att det varit tyst ett tag. Vi jobbar alla med andra projekt förutom detta som tagit upp tid.

Screeningen av filmen gick bra, vi fick en hel del nyttig feedback. Jag kan inte säga något klart om hur det blir. Vi ska ha utvecklingsmöten och sen försöka få in mer pengar i projektet utifrån materialet vi har.

Vi arbetar vidare, ska se om vi kan få ut ett par klipp också.

Vet fortfarande inte när filmen blir klar eller var den visas. Men just nu jobbar vi mot tv-och dvd-distribution.

#66242  by Andreas No 1

Hej Tord!

Det låter väl ganska bra då mao? Jag kan nog tänka mig att köpa en dvd, helt klart! :)

#66675  by Kreese

Räkna med att ni lätt skulle kunna sälja en hel del DVD:er! Jag skulle definitivt köpa en.

Det enda som behövs är ett schysst omslag och en tryckt skiva, hur billigt kan man komma undan med det? Ni bör ju inte riskera att gå back om ni trycker upp ett gäng sen. Men sikta gärna på att få det visat på TV först, det vore grymt skoj...

#66739  by Frezy_man

bra att höra att ni fortfarande jobbar på det. Härligt med lite uppdateringar. Ser fram emot ännu fler =)

#80319  by Andreas No 1

Vad är det som händer med dokumentären? Någon som var med som kan ge lite info?

#80321  by Super-Marko

har under de senaste dagarna funderat på samma sak..

nån som har deras mejl adress?

#80334  by nes_nerd_no_1

Så... vackert! :D

#80540  by Super-Marko

danke ska mejla!

#80624  by WERY

Kändes najs o se på det klippet. Nu måste ni släppa den på DVD eller visa den i SVT. Är den 1 timme lång så tänker jag koppla in boxen i min DVD recorder o spela in den i High Quality som räcker i en timme. Sen bränner jag skivan o sparar den. Kan knappt bärga mig :D

#86397  by Lakanman

Hur går det med dokumentären?

#86594  by Super-Marko

har mejlat fick inget svar..

#86597  by Tawny

Det är tuffa tider
för en del
För drömmare
för en drömmare

#86619  by Andreas No 1

Jag har också mailat Tord, dock utan svar... :?

#86620  by Snutteliten

Detta hade jag totalt missat.
Mkt intressant må jag säga.

#87306  by Vampire

Jag har mejlat Tord för någon dag sedan och fick svar ganska på engång. Men jag har inget nytt om hur det går med dokumentären jag mejlade bara om var min film var någonstans egentligen. Jag har ju väntat ett bra tag på den nu..
Hm... ganska onödigt inlägg det här. Tillförde tråden precis ingenting tror jag...

#87444  by Lakanman

Vampire wrote:Jag har mejlat Tord för någon dag sedan och fick svar ganska på engång. Men jag har inget nytt om hur det går med dokumentären jag mejlade bara om var min film var någonstans egentligen. Jag har ju väntat ett bra tag på den nu..
Hm... ganska onödigt inlägg det här. Tillförde tråden precis ingenting tror jag...
Jo då. Att han svarade dig men inte oss :(
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Instagram #sndb.se