• Är detta någon som följde med LINK?

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #23286  by Lakanman
 
Jag köpte ett LINK för en tid sen med kartong och kassett och så låg denna i med:

Image

Image

Är detta något som följde med?

 #23287  by Gixen
 
Nope, den följde med nr. 8 av Nintendo Videospelklubb (innan Nintendomagasinets tid).

 #23290  by Bonomaul
 
Jag älskar den där. Den är bara SÅ snygg! Ska bannemig rama in min och sätta upp på väggen nånstans. (om jag hittar mina tidningar dvs, har letat noggrant ett par ggr utan att lyckas).

 #23297  by Tawny
 
Bonomaul wrote:Jag älskar den där. Den är bara SÅ snygg! Ska bannemig rama in min och sätta upp på väggen nånstans. (om jag hittar mina tidningar dvs, har letat noggrant ett par ggr utan att lyckas).

du ska se kartan jag gjort över "overworld" den är snygg!

jag har gjort den med bokstäver i en txt-fil, där varenda tecken stämmer överens med spelet... urfett!

det lite lätt irriterande är att den försvunnit på min kraschade dator... ska försöka rädda den ur hårddisken när jag orkar

 #23298  by Azox
 
Riktigt fin den där kartan! :)

 #23301  by Nystroem
 
Hur läcker som helst. Blev sugen på Zelda 2-musiken nu :P

 #23302  by Bonomaul
 
Tawny wrote:du ska se kartan jag gjort över "overworld" den är snygg!

jag har gjort den med bokstäver i en txt-fil, där varenda tecken stämmer överens med spelet... urfett!
Ursäkta? Vad sa du att du hade gjort? Herregud männska.. skaffa ett liv ffs. :lol: ;)
Skulle gärna se den, hoppas du kan hitta den.

 #25901  by Tawny
 
Bonomaul wrote:
Tawny wrote:du ska se kartan jag gjort över "overworld" den är snygg!

jag har gjort den med bokstäver i en txt-fil, där varenda tecken stämmer överens med spelet... urfett!
Ursäkta? Vad sa du att du hade gjort? Herregud männska.. skaffa ett liv ffs. :lol: ;)
Skulle gärna se den, hoppas du kan hitta den.
hehe ja det tog ett tag.. det var i samband med att jag skrev min guide. (som också är kraschad)

Instagram #sndb.se