• Kör ni med moddad enhet?

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

Moddad enhet?

JA! klart man har moddat sin burk!
12
52%
NEJ! sånt är fusk, kör med orginalburk såklart!
10
43%
Funderar på att göra det!
1
4%
 #998  by slaneby
 
Kör ni precis som jag med moddad enhet eller
har ni rent av kanske en moddad och en orginal?
Last edited by slaneby on 14 Jun 2005, 16:38, edited 2 times in total.

 #1004  by Ragowit
 
Borde finnas fler alternativ.

Jag har endast en burk just nu, och den är moddad. Men jag vill ju självfallet ha två burkar till, som är omoddade. En som är under 100000 (om jag inte minns fel), och en som är över det där numret.

 #1005  by pcx
 
Om man har både och då? Jag har givetvis sparat undan den finaste enheten jag äger och låter den vara orörd...

 #1008  by washout
 
Jag kör med en moddad enhet och en omoddad. Sen en omoddad i reserv och en ny oanvänd basenhet i samlingssyfte.

 #1009  by bUs
 
Tycker det är lite skumt att inte fler kör med en USA-basenhet. Jag har en PAL och en USA och anser att det är mycket bättre än att köra med moddad.

 #1010  by pcx
 
Jag har moddat min USA-enhet också, hehe

 #1012  by slaneby
 
Kan man inte tex. lägga till fler frågor på något sätt dä??
Hmm, vad tycker ni man skall kunna ha för svarsalternativ mer då?

 #1023  by bUs
 
pcx1100se wrote:Jag har moddat min USA-enhet också, hehe
Det är fan overkill :lol:

 #1027  by Kreese
 
Fasen jag vill ha en NTSC (Amerikansk enhet). Ok, modda funkar nog bra på många spel, men det vore gött att ha en Amerikansk enhet. Någon som har en extra?

 #1028  by bUs
 
Kreese wrote:Fasen jag vill ha en NTSC (Amerikansk enhet). Ok, modda funkar nog bra på många spel, men det vore gött att ha en Amerikansk enhet. Någon som har en extra?
Jag har en extra till salu! 250:-?

 #22042  by Ufouria
 
Jag har endast omoddade NES konsoller.

 #22044  by J. Lilja
 
Nu har jag en moddad enhet, en omoddad tidig enhet samt en omoddad NTSC-enhet. Måste säga att den som funkar absolut bäst är den tidiga enheten, den sväljer vad som helst. Spel jag inte får igång på mitt moddade med ny connector startar tveklöst på den gamla enheten, och det finns noll motstånd kvar i den connectorn. Måste ha med moderkortet att göra..

 #22046  by Nystroem
 
Har en moddad PAL-enhet och en USA-enhet. Spelar dock enbart på USA-enheten.

 #22047  by BelfegorC4
 
Jag har en Bergsala enhet, en tysk enhet. USA spel kör jag på min PocketFami som är en piratkonsol. Funkar skitbra =)

 #22108  by WERY
 
Har PAL snes 3x omoddade, ett amerikanskt omoddat, USA nes 3x omoddade, PAl nes 1x omoddat, USA N64 omoddat.

Fuck all moddning. det ska vara äkta vara. Allt ska vara original men fördelen med att man moddar är att jag får fördelar jäntemot alla som inte har riktiga grejer :P

 #22136  by Widar
 
En Fransk och en Amerikansk, båda moddade.

 #22180  by Nagai
 
Jag har två nes.
PAL och USA :D

Instagram #sndb.se