• Senast avklarade G&W-, GB-, GBC- och GBA-spelet (utan fusk)?

• Diskussioner om allt som rör G&W och GB.
Diskussioner om allt som rör G&W och GB.

Moderator: Moderatorer

#852713  by mtylak
 30 Mar 2019, 21:52
'Tom & Jerry 2: The Film' til Game Boy har jeg lige gennemført. 45-60 minutter tog det at klare de 10 baner, som spillet består af. Wtf? :o Det var jo egentlig meget fint, men altså - hvorfor kunne der ikke brygges mere på det? Måske det spil til GB, som jeg har gennemført hurtigst? :s
 #856638  by segasonic
 11 Jul 2019, 22:10
mtylak wrote: 30 Mar 2019, 21:52 'Tom & Jerry 2: The Film' til Game Boy har jeg lige gennemført. 45-60 minutter tog det at klare de 10 baner, som spillet består af. Wtf? :o Det var jo egentlig meget fint, men altså - hvorfor kunne der ikke brygges mere på det? Måske det spil til GB, som jeg har gennemført hurtigst? :s
Sent svar, jag vet.
Är spelet likt filmen?
 #857519  by Ludu
 09 Aug 2019, 11:13
Jag spelade just igenom X-men: Reign of Apocalypse (GBA) som Wolverine. Det är ett helt vanligt beat-em-up med allt vad det innebär, men jämfört med TMNT och Star Wars Episode III till samma konsol kändes detta mer generiskt. Spikraka banor med någon enstaka mina eller eldpelare ibland och bossar som trillade in med resten utan någon större fanfar.

Det var åtminstone sjukt lätt för en gångs skull. Snubblar ni över det för en billig slant kan det vara värt att springa igenom men inte så mycket mer än så. Jag kommer nog spela igenom med de andra karaktärerna så småningom.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Instagram