Ja där hade du rätt så ställningen i våran lilla tävling som drivs vid sidan av detta projekt är alltså 8-1 till mig

Moderator: Moderatorer
pinge80 wrote:Snutten övertar helt enkelt Ledningen, endast 4:- före instinqt som i sin tur har 21:- ner till Early90s
Tawny wrote:smyg: vad var ditt maxbud? jag hade tryckt in 99 om inte mitt tradera varit spärratSatte ett maxbud på 115
pinge80 wrote:hans gissning var ju på svindlande 192:- så jag gissar att hans maxbud låg runt 150:-Jo jag medger att det var högt. vet inte vad jag tänkte på just då i skrivande stund. jag tänkte en timme senare maila och fråga om man fick ändra sitt bud men det blev inte så
Smygarn wrote:Jo jag medger att det var högt. vet inte vad jag tänkte på just då i skrivande stund. jag tänkte en timme senare maila och fråga om man fick ändra sitt bud men det blev inte såMen det é ju ba o lägga ett nytt bud o då säger den nå om du verkligen vill ändra maxbud. Vare sig dte é högre lr lägre än det du har lagt. Men int under det du leder med då självklart. Gjort så några gånger när man råkar fippla till en siffra för mkt emellanåt.