• Saftig lista på dom flesta spelen som släppts?

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #25829  by Nystroem
 
Låter spännande! Håller på och tankar nu :)

 #25850  by Xevious
 
Den er bra den listen der, eneste feilen er at det ikke er noe forskjell på verdien på et SCN eller NOE spill.

Det gikk forøvrig med 103 sider og en halv blekkpatron for å printe den ut.

 #25851  by Lakanman
 
Skrev du ut den? =)

 #25856  by Xevious
 
Jupp, skrev den ut for et par måneder siden.
Har en egen perm med slike lister - er jo greit å ha noe sengelektyre, samt å kunne notere/krysse av hvilke spill man har skaffet seg.

 #25866  by WERY
 
Hehe och jag har alltid skrivit på ett papper för hand vilka spel jag önskar mig och nu för sista gången då jag skrivit ut en lista från databasen med alla USA och SCN releaser så jag kan stryka där istället

 #25870  by Lakanman
 
WERY wrote:Hehe och jag har alltid skrivit på ett papper för hand vilka spel jag önskar mig och nu för sista gången då jag skrivit ut en lista från databasen med alla USA och SCN releaser så jag kan stryka där istället
Varför inte ha en txt fil på datorn? Papper känns 80 :)

 #25872  by WERY
 
Det har jag oxå men det är kul att anteckna vissa saker för hand.

Den där känslan över att ha fått hem massa spel, godkänt dom och sedan fattar pennan till att stryka över. mmm

 #25873  by Xevious
 
Man løper jo ikke rundt med data'n på seg hele tiden. Da er det kjekt å ha en papirlapp liggende i lomma når man kommer over noen spill.
(Men en laptop veier vel mindre en papirutgaven av lista til Jason, lol)

 #25878  by Nystroem
 
Hmm det kanske vore en idé att skriva ut den ^^ Har inte kollat på den än.. glömde :P

 #25885  by Super-Marko
 
det kommer va kö vid datasalens printer imorrn.,,,,

 #25891  by Nystroem
 
Alltså. Det är ju en grym lista. Men det saknas ju väldigt mycket info om Europeiska spel. Borde inte vi här på NESdb sitta på en jävla massa av infon han saknar?

Såg att han dedikerat ett tack till "That_Marcus".. får väl anta att den_där_marcus varit i farten igen ;)

Instagram #sndb.se