Sanna wrote:Är det Medusa huvudena i Castlevania (svårt att se)? De hatar iaf jag! Är man inte försiktig kan de komma precis när man hoppar och så puttar de till en så att man ramlar ner i hålen.
ja det var de jag menade , de blir extra irriterande efter man har klarat spelet en gång och är inne i andra rundan
Är extremt kul att döda Toad i Mario Kart 64. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Vad du än gör i livet, så kommer du aldrig göra något som är lika awesome som detta: http://www.youtube.com/watch?v=jiH1wNmZTII" onclick="window.open(this.href);return false;
I 1an är Toad bara jobbig och säger att prinsessan är i ett annat slott. I 2an är han bara en värdelös karaktär vars enda egenskap är att gräva grönsaker snabbare vad jag kan komma ihåg. I 3an gör han inget annat än att gapa om att kungen blivit en gris osv.
Han är bara liten och töntig. Man tycker inte ens synd om honom, till skillnad från Nasse i Nalle Puh
Batman
De där hoppande mutanterna som välkomnar en på bana tre och fyra. Kommer man för nära så flyger de direkt på och försöker jucka en till döds. Jobbiga som tusan att undvika och kräver bra många slag att sänka. Har man oflyt kan ett par sådana efter varandra radera hela ens livsmätare.
Edit: Såg just att fler än jag verkar ha stört sig på samma sak.
Jag vill jag se Zoda dö en gång för alla! Så många fula ord som haglat över den jäkeln = 300 timmar i bikten!
+ att han har försökt kopierat min klädstil e INTE ok! Dö bara dööö!
Mina auktioner @ Tradera Shredder.se - Ungefär som en blogg, dock något vassare! ”You would be wise to lose your flippant ways if you wish to join the honorable foot clan!”
Nu var ju dock det här inte tråden där man ska försvara sina dissade favoritfigurer, utan en tråd där man berättar vilka karaktärer som man vill ska dö...
Jag har en lista över onda och goda karaktärer som ska dö...
Den lilla fula jäveln som man ska slå i ansiktet i Goonies 2,
Personen(-erna) som kräver att du pröjsar för hans dörr i Zelda 1,
Vem som än flyger det andra planet när man ska tanka i Top Gun,
Mr. Dream ska dö, för han har snott alla Mike Tysons moves,
Jag är djurvän, men pippin länst upp på berget i Ice Climber ska döö,
Lakitu ska dö för han är en sån jävla opportunist, VÄLJ SIDA FÖR FAN KARL!!!