• S: Grisen i säcken!??!

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#338345  by Sol

Jag är hemma sjuk, märks det? Jag har inte gjort så här många inlägg på kanske 1-2 år... :P

Köpte precis grisen i säcken, vad tror ni? Kap eller inte? Säljaren svarade aldrig på vilka spel som ingick etc...

http://www.tradera.com/Nintendo-Nes-spe ... _119540900
 #338349  by Sol

Verkar ju vara SCN för hela slanten då det är nån bonde som säljer av rubbet han hittat i källaren. Enligt mina kalkyleringar.

Zelda ser sjukt fint ut men det var LOLO 1 i svensk hyrbox som fick mig att slå till! :birdo:

Tack detsamma!
 #338350  by smid

Jag har för mig att han hade det uppe för 8000 kr först utan bild, sedan mailade han den där. Tror inte att killen är gammal, verkar inte som det i mailen ;)
 #338360  by Sol

Ah, var det samma? Mejlade den också men fick inget svar.
 #338434  by Andreas No 1

Grattis till ett kap!

Krya på dig, mannen! :D
 #338476  by Ufouria

Klart det var ett riktigt kanonpris! :yes:
Se bara till att hämta det på plats! H*n verkar ju inget vidare seriös.

Edit: 5000 kr var väl utropspriset första vändan den var uppe? Även det var ju ett bra pris!
 #338502  by Sol

Han verkar vara 49 bast enligt birthday.se.
 #338519  by Ufouria

Har aldrig kollat där tidigare. Åldern stämde för mig. Kan ju vara bra att ha om man glömt bort hur gamla man är. :lol:
 #338647  by Sol

Jo den sidan är grym när glömt när en polare är född eller ska kolla upp hur gammal en säljare är. :D
 #339577  by Alas

fått hem grejerna och hur fin var grisen i säcken?
 #339624  by Sol

Inga som skickar över helgen i Sverige vad jag vet.
 #339648  by osiris

som sagt, hoppas de e fint skick på spelen :good: kommer väl upp en bild
när du väl fått hem grejerna ;)
 #339753  by Ufouria

Måste nästan vara något utav de två. Kan inte komma på någon annan kartong som har den röda randen högst upp (förutom amerikanska kartonger).
 #339816  by Ufouria

Ja W&W 3 är det med största sannolikhet. :good:
Eftersom de flesta utav spelen som ingår i paketet släpptes rätt tidigt skulle det var lite konstigt om personen även hade t ex Samson eller Kirby som släpptes relativt sent.
 #339817  by Sol

Fick ett mejl nu där hans fru berättade att det var Kirby, Samson, nåt Flintstones, Lejonkung, Smurfarna, Pro Am 2 och ett Gimmick.

:DOG

Nej... seriöst. Men det är skickat idag och jag har kollinumret så de var seriösa iaf.
 #339829  by smid

Haha jag gick på det du skrev innan jag läste att du skojade :lol:
 #340006  by PH_

Nice!

Och sen ligger/låg du ju sjuk så klart att du är värd lite Tradera-frenzy även om det skulle vart ett grisen i säcken köp ;)
 #340218  by Sol

Ja kollinumret har inte rört sig ur fläcken idag!!! :o

Edit: Nu är stenlådan i Örebro!! :D
 #340809  by Sol

Fick hem det igår. Spelet med rött där bak var ett fint Lolo 3.

Inget superfynd denna lådan men jag är ändå grymt nöjd. Allt var SCN, mycket från Borlänge. Finast var Lolo 1, 2, 3, Bubble Bobble, Link & Castlevania 2.
Image
 #340823  by Ufouria

Grattis, fint fynd! Skönt att du fick hem det. :good:

Hade ju gått för mycket mer om säljaren varit mer seriös.

Instagram #sndb.se