• Gameklubben (Sachen)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#181981  by Pinge

köln e trevligt... testade du ngn kölsch som heter "Gaffel"? den har jag haft några fyllor på 8-[
 #182034  by Pinge

för att gå ontopic, såldes alla dessa spel i Sverige? :o
 #182111  by Gsmhacker

ja nu minns jag man fick deras tidning om man skickan en lapp som satt i ett sk "sverigehäfte" reklam blad som kom i brevlådan :yes:
 #182166  by Nagai

Hur mycket gjorde inte Bergsala åt de som sålde olicenserade spel?
Hur länge fanns Gameklubben då?
 #182167  by Andreas No 1

Snyggt Martin!
Vad var det för skitspel egentligen? Har aldrig spelat Sachen, men de är väl lika dåliga som Color Dreams? Sachens enda bra spel torde
ju vara Pang (som jag kommer ihåg från Amiga/Atari där det är riktigt bra!)
 #182171  by segis

Min kusin var medlem där :) tror faktiskt jag var det oxå med köpte aldrig något spel därifrån
Han hade hur som helst Little Red Hood :lol:
 #182270  by Martin

Nagai wrote:Hur länge fanns Gameklubben då?
Bra fråga. Åtminstone i cirka två år: 91-92. Jag har inte nyhetsbrevet nr. 1 från 92 och fick inga mer efter nr. 2/92, så jag har svårt att bedöma. Kanske de tog bort mig ur registret för jag inte köpte något och det kom ytterligare nyhetsbrev efter nr. 2/92.

Likt Tommy så såg jag också det i någon slags direktreklam som man fick i brevlådan och skickade in för att få katalogerna.
 #183452  by nes_nerd_no_1

Gsmhacker wrote:jag fick bara den tidningen , det spelet jag vill ha då va lucky 777 :P
Samma här! Det verkade ju skitgrymt ju! :)
 #184376  by kralleman

Jag har något nummer av denna tidning hemma. Skall kolla vilket. Försökte få tag på personerna bakom ett tag, fick tag i en mailadress som jag mailade till, men fick tyvärr aldrig något svar.
 #340667  by Sol

Jag har LD39-kassetten!! Tengen Tetris är det, bästa versionen som pissar på Nintendos!
LINDELL!!! Du har glömt scanna sida 10-11 i GAME-klubben 1992 nr.2.
 #340751  by Pinge

sol: jag har det numret scannat på datorn hemma om det kan vara av intresse!
 #340815  by Sol

"Dyrgripen" "Funny Blocks" aka Tengen Tetris.

Image
 #341740  by Gsmhacker

BelfegorC4 wrote:Är man runt 12-15 år och en tjej får mindre och mindre kläder på skärmen så är det kul :P
:$

Instagram #sndb.se