• Tips: plancher med Nes motiv

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#345660  by FerretX

Visste inte vart jag skulle skriva detta tips i för tråd så jag starta en egen för jag tycker de är så bra..

De finns nu en kille på NintendoAge som säljer Placher med nintendo box omslag... man kan beställa vilket man vill till nes så fixar han de..

Och de är inte farligt dyrt heller..

Kolla in länken nedan för info:

http://www.nintendoage.com/forum/messag ... adid=40921

Ska själv beställa 4 st..
 #345664  by many

Jag tror du svarar snabbare än han gör, vet du vad han tar i frakt per poster? Stod inget i tråden om "overseas"...
 #345666  by Chefren

Fett! Man kanske skulle beställa ett par!
 #345676  by Mango

Åh satan vad coolt! Skriv gärna i tråden om ni lyckas luska fram vad frakten blir till Sverige :)
 #345687  by FerretX

De här fick jag som svar av han:

" I only ship in tubes. The total price for one poster shipped to Sweden would be $16. Each additional poster would be $7. "
 #345697  by FerretX

Noggenfogger wrote:Borde det inte gå att få i fler än en poster i en tub?
Jo de går de.. men 7 $ är för varje extra poster du vill ha utöver den första som kostar 16 $ fraktat
 #345699  by many

Härligt, tack PeT! Nu gäller det bara att komma på vilka man vill ha...
 #345701  by Ufouria

Stiliga!
Ninja Gaiden II är ju lätt snyggast.

Skulle vara najs att ha Mega Man (bad box art) och Mega Man (very nice box art).

Problemet igen är att fixa ramar till dem.
 #345702  by FerretX

inge problem many... vill bara hjälpa mina Nes kamrater att få lite snygga spelväggar i spelrummen :)

Edit: Sanna de är bara fråga han så fixar han några mega man posters åt dig ..
 #345707  by Noggenfogger

Aha då fattar jag, läste det som att varje extra poster kostade 7$ i frakt, men då är det ju faktiskt väldigt billigt han säljer :)
 #345712  by FerretX

jag så förstod jag de iallafall av va han skrev..
 #345713  by 3gengamern

Det går inte att som med skyddsboxarna gå ihop och göra en stor beställning i samlad tropp?
Har inte så värst stor erfarenhet av att köpa grejer av privatpersoner overseas.
 #345715  by Gooner

Jag vore intresserad av en sambeställning!
 #345789  by Mango

Det var riktigt billigt. Jag skulle nog kunna tänka mig beställa Final Fantasy, Panic Restaurant och Mega Man 1 (PAL-omslaget såklart ^^).
 #345841  by FerretX

Han kan säkert trycka från SCN framsidan om han har nån bild ... bara höra med han..

Instagram #sndb.se